Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Mirki,
Swędzi mnie żeby coś porobić przy aucie (A4 B8), bo nic się nie psuje, a kasa leży ( ͡° ͜ʖ ͡°) oczywiście mam na myśli bezużyteczne modyfikacje, m.in. chciałbym sobie sprawić grill typu plaster miodu (RS4 look).
I tutaj moje pytanie - wszędzie jest napisane, że wystarczy taki zamiennik wpiąć i jest gitarka, większość fot wygląda spoko, ale trafiłem też na pic. rel. i widać tam mocno stalową konstrukcję zderzaka (?) Może ktoś robił taka modyfikację - trzeba coś tam jeszcze malować/rzeźbić żeby to wyglądało?

#audi #mechanikasamochodowa #samochody #tuning
tymeek - Mirki,
Swędzi mnie żeby coś porobić przy aucie (A4 B8), bo nic się nie psuje...

źródło: comment_1609092287qCmeAsXeK5eY0xoBUOasDx.jpg

Pobierz
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@venom_ra: @HetmanPolnyKoronny: dobrze wiedzieć! Czyli wystarczy szprej i można kupować?

@Atreyu: zawieszenie mam ori s-line i szczerze, to się zajebiście prowadzi - może jestem #!$%@?, ale trudno zerwać przyczepność w quattro bez kupy w majtach; wiem, że eibach robi progresywne sprężyny, które są trochę bardziej komfortowe przy normalnej jeździe, ale nie chcę obniżać fury o kolejne 10 mm, a komolet wahaczy z przodu mam nowy; mody silnika nieopłacalne, bo
@tymeek: ja mam m-pakietowe zawieszenie, a czuje ogromną różnicę po zmianie amortyzatorów na B8 ( ͡º ͜ʖ͡º)

Auto też może stawać w miejscu, na drogowym klocku, zwykłym płynie hamulcowym i przewodach bez oplotu będzie idealnie, przynajmniej parę razy. Różnica pojawia się później niż jedno hamowanie i jeżdżenie do sklepu po bułki. Miałem parę aut turbo 250+ koni, zmiana hamulców nawet jak z serii "byłem zadowolony" zawsze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
ja mam m-pakietowe zawieszenie, a czuje ogromną różnicę po zmianie amortyzatorów na B8 ( ͡º ͜ʖ͡º)


m-pakiet na B8? Chyba nie kumam żartu albo się nie znam?

Auto też może stawać w miejscu, na drogowym klocku, zwykłym płynie hamulcowym i przewodach bez oplotu będzie idealnie, przynajmniej parę razy. Różnica pojawia się później niż jedno hamowanie i jeżdżenie do sklepu po bułki. Miałem parę aut turbo 250+ koni,
dobrze wiedzieć! Czyli wystarczy szprej i można kupować?


@tymeek: to już jak uważasz, kwestia gustu. Po prostu tak osiąga się taki efekt, raczej nikt się nie bawi w profesjonalne lakierowanie czy malowanie proszkowe, tylko jedzie się czarnym sprejem. Sam się zgadzam z Atreyu - wolałbym zainwestować w moc lub prowadzenie, ale to twój samochód i Tobie ma się podobać.
PS jako obrazek wrzuciłem Ci plast dipa. Z jednej strony jak coś
m-pakiet na B8? Chyba nie kumam żartu albo się nie znam?


@tymeek: bilstein b8, najpopularniejsze sportowo-drogowe amortyzatory jakie istnieją, a przy tym dalej w porządku na daily jak chodzi o twardość - tj. przy seryjnych sprężynach jest dalej całkiem miękko, a poprawia prowadzenie i zachowanie się auta w zakręcie względem seryjnych gdzie m-pakietowe w bmw/s-line w audi to dalej seria, minimalnie lepsza niż bazowa wersja. Bazowe b6/b8 to około 2-2.5k zależnie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Atreyu: B8 kojarzyło mi się dotąd tylko z generacją Audi ( ͡° ͜ʖ ͡°) gdybym musiał wymieniać amory w przyszłości to pewnie w coś takiego zainwestuję, ale póki co nie widzę potrzeby, bo dla mnie ten samochód trzyma się w zakrętach płasko jak stół - sam tłem zaskoczony różnicą w porównaniu do "normalnej" A4. Może muszę się nauczyć szybciej jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°