Wpis z mikrobloga

@lukasX2002: Jasne, mam nawet najnowszą wersje 3.2, po to kupione, żebym nie musiał tego sam robić, oczywiście wszystkiego teraz nie użyję i niektóre rzeczy muszę poprawić lub wybalansować. To jest jeden z kilku assetów, które kupiłem i mam zamiar z nich zrobić użytek w multi fps'ie.
  • Odpowiedz
@Conscribo: Prędkość tutaj jest nienaturalna. Już oczy bolą od tak wolnego wchodzenia.

Natomiast, żołnierz nie będzie się pół godziny wspinał po drabince, bo go wystrzelają. Gdy jest się wystawionym na ostrzał, a już szczególnie bez możliwości odpowiedzenia ogniem, jak w tym wypadku to trzeba się poruszać sprawnie i najszybciej jak się dam, a nie wchodzić spacerkiem.
  • Odpowiedz
@DanteTooMayCry: Wszystko można wybalansować. Tak z ciekawości włączę dziś warzone i policzę szczebelki na jakiejś drabinie i zmierzę czas wchodzenia po drabince i porównam z tym co u mnie. Możesz odpowiedzieć ogniem jak zeskoczysz z drabinki co jest u mnie możliwe.
  • Odpowiedz
@Conscribo:

Od 17:40 pod jakim obciążeniem ćwiczą żołnierze, aby ekwipunek nie był problemem.

Bez żadnego spadku zdolności bojowej żołnierze noszą 25-30kg. Ci zajmujący się cięższym sprzętem noszą (oczywiście wiąże się to ze spadkiem możliwości) nawet
DanteTooMayCry - @Conscribo: 

Od 17:40 pod jakim obciążeniem ćwiczą żołnierze, aby...
  • Odpowiedz
@DanteTooMayCry: @Conscribo: W warzone wizualnie podobną drabinkę na taki daszek pokonałem 18 stopni w 3 sek, ale one były gęściej upakowane niż moja drabinka, swoją pokonuję w 6 sek a jest 14 stopni, zmieniłem prędkość z 1.2 na 2.5 i teraz wychodzi szybko i sprawnie, ale wygląda to w miarę wizualnie ok więc @DanteTooMayCry miał rację.
  • Odpowiedz