Wpis z mikrobloga

@SLyer: po części się zgodzę. W pewnym momencie staje się monotonna, sam jej jeszcze nie ukończyłem, odłożyłem na półkę.

Ale nie sposób nie docenić, że zrobiło ją 20 osób z budżetem 10 milionów i sesjami motion capture nagrywanymi w łazience studia. Mimo tych ograniczeń, technicznie to dobra gra. Senua - ze swoimi problemami - naprawdę fajnie zagrana. NT tą grą udowodniło, że można zrobić niezłą grę balansującą pomiędzy AA / AAA
@wicherq: przygodowa gra akcji. Nie do końca rozumiem porównanie do CP77? Dwóch całkowicie różnych deweloperów z innymi celami. Nie sądzę żeby Ninja Theory w ciągu najbliższych lat stworzyło zespół +/- 500 osób pracujący nad jedną grą AAA.

A co do WOW to nie wiem, mówisz o tym, że cinematic trailer nie pokrywał się z gameplayem? Wcale się nie dziwię XD