Wpis z mikrobloga

Ok zrobiłem taką analizę filmiku @cin123654. @cin123654 uważa że wszystko u niego działa w tym Cyberpranku, nie ma żadnych błędów, next genowa grafika itp. Jak są błędy to na konsolach albo na PC na prockach AMD xDD. Na dowód że wszystko jest super wrzucił poniższy filmik. I teraz co ja na nim widzę:

Gra chodzi w 30 fps - trochę słabo.
Patrząc po ruchach kamery czułość myszy jest za wysoko ustawiona.
0:00 - już widać że jest coś za ciemno, chyba gamma źle ustawiona (aż się przypomina Wiedźmin 3 gdzie na początku większość screenów i filmów była za ciemna bo domyślnie była zła gamma i jeszcze się zmieniała jak się alt tabowało grę, ahhh CDP Red <3)
0:20 - po lewej papierek robi rzecz niestworzoną, ucieka jak UFO, i jeszcze przez inne obiekty.
0:24 - prawa ręka NPCa przenika przez ciało innego NPCa, tuż za nimi jakiś papierek znowu zrobił dziwną rzecz
0:33 - T-pose po prawej XDD
0:34 - w oddali po prawej jeden NPC wchodzi w drugiego i go przesuwa
0:35 - znowu papierek świruje, od teraz już nie piszę o papierkach bo co parę sekund się pokazują
0:39 - kreska przechodzi po podłodze, jakiś artefakt graficzny
0:48 - pokraczna kolizja NPCów tuż przy V, po czym też dziwna kolizja z V (NPC przechodzi przez niego)
1:03 - NPC się spawnuje tak ze 3 metry na wprost V xD
1:04 - brzydki popout i popin butelek na półce na wprost V
1:16 - dziwne manewry NPCa na wprost, najpierw przenika przez innego NPC potem robi jakieś skręty wymijające
1:20 - po prawej dużo NPCów w jednym miejscu i nie wiedzą co robić ze sobą - przenikają, kolidują, zmieniają kierunki.
1:41 - ludzik po prawej pije z niewidzialnego kubka
1:49 - 3 NPCe z taką samą koszulą, ale w sumie to nie jest bug, tylko powtarzalność assetów trochę
2:33 - kucający NPC po lewej robi jakiś szybki podskok po czym przenika przez niego inny NPC, przez którego z kolei przenika jeszcze inny NPC, który właśnie miał dziwną kolizję z jeszcze innym NPCem

Ogólnie nie wygląda dla mnie to specjalnie nextgenowo, no kolorowe stragany są, niby mnóstwo RTXowych featurów, ale dalej oświetlenie nie wygląda realistycznie. Zachowania NPCów (ich ruchy) jak z Novigradu skopiowane. Czemu ten NPC tutaj nie ma żadnego cienia? https://i.imgur.com/C62ZZmR.png XDDD Mnóstwo świateł nie rzuca cieni NPCom, wygląda to słabo https://i.imgur.com/s9WpJXR.png

Nie czuję w ogóle na tym filmiku jakiejś immersji czy klimatu. Wygląda bardziej na filmik jakiegoś samouka który zaimportował mapę i postacie do Unreala i pokazuje swój niedorobiony system tłumu NPCów.

Także taki jest wygląd tej gry i jej fanbojów.

#cyberpunk2077 #gry #heheszki
SmugglerFan - Ok zrobiłem taką analizę filmiku @cin123654. @cin123654 uważa że wszyst...
  • 36
połowy z tych rzeczy byś nie zauważył podczas grania, ale zrobiłeś analizę wideo xD


@Nihas: zauważyłbym jeszcze bardziej, bo bym mógł sterować kamerą i postacią po swojemu, byłoby też więcej fps i nie byłoby kompresji youtuba.

Jeśli chodzi ci o grafikę to ta dyskusja nawet nie ma sensu xd


@Nihas: bo dla mnie takie niedoróby bardzo obniżają odbiór jakości grafiki. Już graficznie bardziej podoba mi się liniowe The Order 1866
@SmugglerFan:

zauważyłbym jeszcze bardziej, bo bym mógł sterować kamerą i postacią po swojemu, byłoby też więcej fps i nie byłoby kompresji youtuba.

gdybyś grał to szedłbyś np. do jakiegoś celu a nie analizował grę w poszukiwaniu błędów więc nie, ale muszę się zgodzić, że gra jest strasznie niedorobiona, tyle że niektórzy tutaj ją przedstawiają jak najgorszą grę dekady niegrywalną przez bugi co sekundę.
Hehe :) to proponuje zrobić analize jakiegos filmu GTA 5 i wskazać błędy. :) powiem dwie rzeczy.

To miejsce to najbardziej GPU żerne w całej grze. Całość dobija RT psycho. Średnia jest coś okolice 38 - 40 fps ze spadkami do 32. RT psycho zabiera okolo 15 fps. Przy tej jakosci grafiki ps5 moze mialoby 5 fps jak nie mniej.

Artefakt graficzny moze wynikać ze zbyt dużego OC pamieci grafiki, nie konieczmie
@SmugglerFan: Aha i jeszcze jedno, wiekszosc rzeczy to jeden błąd - kolizja obiektow o ktorej pisalem że jest. Poprawienie algorytmu naprawi wiekszość błędow ze smiesznych filmikow. A z tym niestety kazda gra ma problemy, cody ,simsy Gta ba nawet RD2.
gdybyś grał to szedłbyś np. do jakiegoś celu a nie analizował grę w poszukiwaniu błędów więc nie, ale muszę się zgodzić, że gra jest strasznie niedorobiona, tyle że niektórzy tutaj ją przedstawiają jak najgorszą grę dekady niegrywalną przez bugi co sekundę.


@Nihas: Ale normalnie grając ja bym też te błędy widział. Poza tym lubię się w grach czasami porozglądać, sprawdzić co się stanie jak np. strzelę w butelkę. Lubię jak gra
Hehe :) to proponuje zrobić analize jakiegos filmu GTA 5 i wskazać błędy. :) powiem dwie rzeczy.

@cin123654: no mogę zrobić nawet xD Ale nie będzie tam tyle błędów

To miejsce to najbardziej GPU żerne w całej grze. Całość dobija RT psycho. Średnia jest coś okolice 38 - 40 fps ze spadkami do 32. RT psycho zabiera okolo 15 fps. Przy tej jakosci grafiki ps5 moze mialoby 5 fps jak nie
Proszę analizę filmu GTA

https://www.youtube.com/watch?v=8u0CGL9-4SU&t

:)

Pisałem jest to miejsce najbardziej obciążające w grze - RT psycho + DLSS Q 1440p. W innych lokacjach jest lepiej od 40 do 60. I te 30 fps jest grywalne na PC bo to jedna z nielicznych gier gdzie nie ma przycinki obrazu ( nagłego spadku klatkażu o 15 - 20 fps). Zresztą podobno ludzkie oko nie widzi więcej jak 30 fps

PS5 z takimi ustawieniami
c.....4 - Proszę analizę filmu GTA 

https://www.youtube.com/watch?v=8u0CGL9-4SU&t
...

źródło: comment_1608999883p8x65V5bfMKlbiUeknUnNN.jpg

Pobierz