Aktywne Wpisy
Kagernak +728
Kurde, ale zajebisty zwrot akcji! Joński już taki zmęczony się wydawał, pozwolił temu burakowi z PiSu na swój przydługi wywód, wydawać by się mogło, że już po ptakach a tu z taką petardą wylatuję, że on od początku miał dowody, że Soboń cały czas ściemniał. Warto było od 10 siedzieć i słuchać tego pitolenia by być świadkiem tej akcji.
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
Maurelius +71
Jezu, błagam, żeby to przeszło jak najszybciej. Nie dość, że trzeba byłoby #!$%@?ć na janusza 8 godzin mniej w ciągu tygodnia, to przetarlibyśmy szlaki na świecie wprowadzając to w skali kraju, a co najważniejsze - grażyny nie nadążałyby z gotowaniem bigosu na uspokojenie dla takich Dariuszy z Giftpolów xDD
#gospodarka #ekonomia #korposwiat #pracbaza #polityka #sejm
#gospodarka #ekonomia #korposwiat #pracbaza #polityka #sejm
Gra chodzi w 30 fps - trochę słabo.
Patrząc po ruchach kamery czułość myszy jest za wysoko ustawiona.
0:00 - już widać że jest coś za ciemno, chyba gamma źle ustawiona (aż się przypomina Wiedźmin 3 gdzie na początku większość screenów i filmów była za ciemna bo domyślnie była zła gamma i jeszcze się zmieniała jak się alt tabowało grę, ahhh CDP Red <3)
0:20 - po lewej papierek robi rzecz niestworzoną, ucieka jak UFO, i jeszcze przez inne obiekty.
0:24 - prawa ręka NPCa przenika przez ciało innego NPCa, tuż za nimi jakiś papierek znowu zrobił dziwną rzecz
0:33 - T-pose po prawej XDD
0:34 - w oddali po prawej jeden NPC wchodzi w drugiego i go przesuwa
0:35 - znowu papierek świruje, od teraz już nie piszę o papierkach bo co parę sekund się pokazują
0:39 - kreska przechodzi po podłodze, jakiś artefakt graficzny
0:48 - pokraczna kolizja NPCów tuż przy V, po czym też dziwna kolizja z V (NPC przechodzi przez niego)
1:03 - NPC się spawnuje tak ze 3 metry na wprost V xD
1:04 - brzydki popout i popin butelek na półce na wprost V
1:16 - dziwne manewry NPCa na wprost, najpierw przenika przez innego NPC potem robi jakieś skręty wymijające
1:20 - po prawej dużo NPCów w jednym miejscu i nie wiedzą co robić ze sobą - przenikają, kolidują, zmieniają kierunki.
1:41 - ludzik po prawej pije z niewidzialnego kubka
1:49 - 3 NPCe z taką samą koszulą, ale w sumie to nie jest bug, tylko powtarzalność assetów trochę
2:33 - kucający NPC po lewej robi jakiś szybki podskok po czym przenika przez niego inny NPC, przez którego z kolei przenika jeszcze inny NPC, który właśnie miał dziwną kolizję z jeszcze innym NPCem
Ogólnie nie wygląda dla mnie to specjalnie nextgenowo, no kolorowe stragany są, niby mnóstwo RTXowych featurów, ale dalej oświetlenie nie wygląda realistycznie. Zachowania NPCów (ich ruchy) jak z Novigradu skopiowane. Czemu ten NPC tutaj nie ma żadnego cienia? https://i.imgur.com/C62ZZmR.png XDDD Mnóstwo świateł nie rzuca cieni NPCom, wygląda to słabo https://i.imgur.com/s9WpJXR.png
Nie czuję w ogóle na tym filmiku jakiejś immersji czy klimatu. Wygląda bardziej na filmik jakiegoś samouka który zaimportował mapę i postacie do Unreala i pokazuje swój niedorobiony system tłumu NPCów.
Także taki jest wygląd tej gry i jej fanbojów.
#cyberpunk2077 #gry #heheszki
Jeśli chodzi ci o grafikę to ta dyskusja nawet nie ma sensu xd
@Nihas: zauważyłbym jeszcze bardziej, bo bym mógł sterować kamerą i postacią po swojemu, byłoby też więcej fps i nie byłoby kompresji youtuba.
@Nihas: bo dla mnie takie niedoróby bardzo obniżają odbiór jakości grafiki. Już graficznie bardziej podoba mi się liniowe The Order 1866
gdybyś grał to szedłbyś np. do jakiegoś celu a nie analizował grę w poszukiwaniu błędów więc nie, ale muszę się zgodzić, że gra jest strasznie niedorobiona, tyle że niektórzy tutaj ją przedstawiają jak najgorszą grę dekady niegrywalną przez bugi co sekundę.
To miejsce to najbardziej GPU żerne w całej grze. Całość dobija RT psycho. Średnia jest coś okolice 38 - 40 fps ze spadkami do 32. RT psycho zabiera okolo 15 fps. Przy tej jakosci grafiki ps5 moze mialoby 5 fps jak nie mniej.
Artefakt graficzny moze wynikać ze zbyt dużego OC pamieci grafiki, nie konieczmie
No ciekawe gdzie xd
@Nihas: Ale normalnie grając ja bym też te błędy widział. Poza tym lubię się w grach czasami porozglądać, sprawdzić co się stanie jak np. strzelę w butelkę. Lubię jak gra
@SmugglerFan: akurat w tym aspekcie gra mnie pozytywnie zaskoczyła, prawie wszystkie butelki, kartony itp. są do rozwalenia.
@cin123654: no mogę zrobić nawet xD Ale nie będzie tam tyle błędów
https://www.youtube.com/watch?v=8u0CGL9-4SU&t
:)
Pisałem jest to miejsce najbardziej obciążające w grze - RT psycho + DLSS Q 1440p. W innych lokacjach jest lepiej od 40 do 60. I te 30 fps jest grywalne na PC bo to jedna z nielicznych gier gdzie nie ma przycinki obrazu ( nagłego spadku klatkażu o 15 - 20 fps). Zresztą podobno ludzkie oko nie widzi więcej jak 30 fps
PS5 z takimi ustawieniami
film z mojego arch
https://youtu.be/mXnpqYuLcc8?t=225
Analiza i złożoność miasta, ilość NPC, samochodów, jakość grafik, zachowanie cienie na budynkach (3.51) :))