Wpis z mikrobloga

Serdecznie odradzam i przestrzegam przed korzystaniem z serwisu epaka.pl oraz przewoźnika m.in. DPD. W majestacie absurdalnego regulaminu obciążają nadawcę ewentualnymi dodatkowymi kosztami generowanymi przez odbiorcę. Wystarczy, że odbiorca przeadresuje paczkę (bo jest akurat w pracy, a nie w domu), a nadawca dostanie później za to fakturę na kolejne 100% ceny przesyłki. Strach cokolwiek wysyłać kurierem i epaka.pl, bo niczemu winny odbiorca nawet nie wie, że nadawca będzie musiał za to dodatkowo zapłacić, bo mu kurier o tym oczywiście nie powie. A nadawca dowie się o tym 2 tygodnie poźniej, jak dostanie fakturę.

W żadnym momencie nie pytają nadawcy o zgodę na przeadresowanie. W żadnym momencie odbiorca nie zostaje poinformowany, że generuje koszt, a nadawca za to będzie musiał zapłacić. Bronią się regulaminem, którego oczywiście żaden odbiorca paczki nie będzie przecież czytać przed odebraniem przesyłki. Owszem, nadawca może przeczytać i musi zaakceptować, ale nie ma żadnej decyzyjności w tej sprawie - po prostu ma płacić i tyle. Nie może się nie zgodzić na przeadresowanie.

Tak wiec uważajcie Mirasy, bo wyślecie komuś pakę, a potem możecie drugi raz placić drugie tyle jak delikwent po drugiej stronie przeadresuje.

#skandal #epaka #kurierzy #dpd #dhl #fedex #januszebiznesu
  • 2