Wpis z mikrobloga

@aloucie: no w prawdziwym życiu nie, ale jeszcze w tej wersji gry to tak :), a jak znajdę jak brzęczy łuska na trawie do dołączę dźwięk na odpowiednie modele. Tu jest bardziej dźwięk brzęczenia po wyrzuceniu z broni.
@wydr: no z broni wylatują łuski i takie właśnie dołożyłem jak się przyjrzysz. natomiast w magazynku załadowane są naboje, takie detale rozróżniam. na miniaturce filmu są przygotowane naboje do wystrzelenia :)
@Wezzu: no ale nie musisz przecież uczestniczyć w strzelaninie, żeby posłuchać łusek, wystarczy włączyć gameplay na youtube dowolnej strzelanki. I tak jak napisałem te łuski są ciszej niż ja ustawiłem dlatego masz wrażenie, że nie słyszysz bo one są jakby tłem. No i nie mówimy o warunkach rzeczywistych tylko o tym co w grach jest tak?
@sowa705: no na moją wiedze to websocket i socket.io komunikują przez sockety, ale to są dwie różne rzeczy, websocket używa protokołu http, a socket.io nie. Jak wspomniałem wcześniej toja używam socket.io