Maksymalny rozmiar save-a w #cyberpunk2077 ustawiony jest na 8 MB. Na każdej platformie. Gra zapisuje wszystkie wykonane crafty i itemy. Jeśli zapis przekroczy maksymalny rozmiar, nie będzie można go wczytać.
Odpowiedź #cdprojektred: nie craftujcie tyle, nie zbierajcie tyle itemow. MOŻE w PRZYSZŁOŚCI to poprawimy.
@Gregor: ej ale co mogą odpowiedzieć, #!$%@?ło się to #!$%@?ło, nikt specjalnie tego nie zrobił. programiści mają ograniczony czas w ciągu dnia a spać też muszą.
@Fingal: Są rzeczy na których zrobienie dobrze i źle poświęca się tyle samo czasu. CDP ewidentnie coś #!$%@?ł przy okazji tego projektu i to co widzimy teraz jest skutkiem nieodpowiedzialnego podejmowania decyzji na początku developmentu bądź podejmowania ich przez gromadę ludzi którzy robili grę pierwszy raz
@macgar: moze #!$%@? jest zaczytywanie pliku a nie sam plik, wtedy nie ma znaczenia na ile podzielisz jak finalnie bedzie >8mb i sie zaczytywaczka #!$%@?
@macgar: 8 MB ( ͡°͜ʖ͡°) Spore za to robił savy na dysku C, czasami po kilkunastu godzinach gry zajmowały więcej niż sama gra. Nie wiem czy to w końcu naprawili.
@j3sion: to już w Wiedźminie 1 te zapisy mogły być gigantyczne, po 150MB xD pamiętam, że od pewnego momentu, typu 1-2GB save gra zaczynała niemiłosiernie zamulać i trzeba było je przenieść gdzieś indziej. I wtedy jak zostawał jeden ostatni to śmigało aż miło ( ͡°͜ʖ͡°)
@agdybytak: Bethesda w swoich grach ma jakieś magiczne te savy, mało zajmują a zapisują też np. lokacje rzeczy które zostawisz w swoich posiadłościach. Typu skóry na łóżku koło kominka, noże, diamenty, pojedyncze monety itd. Zajmują zwykle 10-20 MB
Odpowiedź #cdprojektred: nie craftujcie tyle, nie zbierajcie tyle itemow. MOŻE w PRZYSZŁOŚCI to poprawimy.
xD
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kg47yz/psa_your_save_file_is_capped_at_8mb_on_all/
Oficjalna odpowiedź: https://support.gog.com/hc/en-us/articles/360016743298-Cyberpunk-2077-Saved-data-is-damaged-and-cannot-be-loaded-?product=gog
To się w pale nie mieści....
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja zapisuję grę po każdym pokonanym mobku i ofc zbieram każdy loot