Wpis z mikrobloga

Czy jest sens kupować G29, lub dopłacać do G923, czy lepiej już zakupić T300 RS GT?
Ogólnie zastanawiałem się nad podstawowym zestawem Fanateca, ale wyczytałem że bez stelaża nie ma to większego sensu, czy możecie mi coś podpowiedzieć?

#simracing
  • 32
  • Odpowiedz
@Abiz: W CSL w Dirt Rally 2 jeżdżę na 90% mocy kierownicy, a w Assetto Corsa na około 50%, bo kiedy ustawię więcej, to wyrywa kierownicę z łap podczas różnych zdarzeń.

V2.5 jest mocniejsza, dla mnie bez sensu jest dokładać do tej bazy, bo nigdy nie użyję jej na sto procent.
  • Odpowiedz
@Abiz: Mam jeszcze kilka uwag:

Koło kierownicy w T300 jest gumowe i po jakimś czasie ta guma zacznie się lepić, rozpuści się od tłuszczu z dłoni.

Lepszym (i droższym) rozwiązaniem jest zakup wersji Alcantara (koło już o średnicy 30 cm), ale żeby nie obkleić takiego obszycia tłuszczem z dłoni, trzeba jeździć w rękawiczkach, czego osobiście nie
  • Odpowiedz
@Abiz: Jeśli te dwie stówki nie są dla ciebie "żyć, albo nie żyć", to brałbym Fanateca. Konstrukcja o niebo lepsza.

Daj zdjęcie tych Fanateca, żeby nie było wątpliwości o jakich pedałach rozmawiamy.
  • Odpowiedz
@Abiz te wszystkie stelaże to wydaje mi się, że w ostateczności tylko. Jak nie masz więcej niż 185cm wzrostu to bierz playseat challenge. Składa się i można schować albo postawić pod ścianą, a wrażenia z jazdy dużo lepsze. Sprawdź tylko przed zakupem jak z mocowaniem kiery w zależności jaką weźmiesz.
  • Odpowiedz
@wisnia6666: Kupiłem CSL Elite z pedałami LC. Przy biurku działa super na 100% FFB, problem jest tylko z pedałami, leżą na wykładzinie i przy loadcellu odjeżdżają do tyłu, więc musiałem schować do pudełka i na razie gram na zwykłych.
  • Odpowiedz