Aktywne Wpisy
18031983 +121
#budujzwykopem #dom #nieruchomosci #remontujzwykopem #budowa Jak dociągnę budowę do końca to jadę do sanatorium pod opieką psychologa. Budowanie domu w PL to jest jakaś abstrakcja...
sztywny_misza +233
#!$%@? zagadki matematyczne z biedronka, Halina chodź zostaniesz pitagorasem
#dziendobry #heheszki #biedronka
#dziendobry #heheszki #biedronka
#cyberpunk2077
Ja mam inne wrażenie. Moim zdaniem taki był pomysł od początku żeby gracze nie czuli, że coś tracą grając inną klasą.
@schaefer: nie widzę krzty sensu w tym stwierdzeniu. Przecież cały zamysł polega na tym, że doświadczenie ma znacząco być inne. Jakby chcieli, żeby każdy miał to samo, to by po prostu nie zrobili różnych pochodzeń postaci w ogóle.
@Goryptic: tak to wyglada u redow, za gora wymysla co ma sie znalezc w filmiku dla publicznosci, pokazuja, potem mowia devom ze to ma sie znalezc w grze, oni to pisza, gra sie opoznia, a na koncu to nie jest gotowe i wycinaja z gry xD
@Goryptic: No ściągnęli pomysł z Dragon Age pierwszego tylko tam te prologi trwały z 2-3 godziny i był dojść znaczące dla fabuły. Tu 5 minut i kilka bez użytecznych opcji dialogowych.
Nie sa to mega super rzeczy, ale dodaja smaczków, expa i rozwiązań. Takze az tak bezużyteczne to to nie jest
3 kompletnie różne scenariusze to byłby tylko plus dla gry.
Niezależnie od tego jaką ścieżkę wybierzemy, nasza postać i tak zachowuje się jak street kid przez 99% czasu. Na gameplayu z 2018 roku mieli inny zamysł i widać że pozmieniali sporo rzeczy w fabule, nie zdążyli zrobić porządnie tych lifepathów i stąd mamy
@Stan_Dembinsky: no, pewnie na jakieś przerażające 40 godzin.
Przecież to działa w obie strony - jak nic się nie traci grając inną klasą, to znaczy że nie ma też co zyskać grając jakąś konkretną, i cały koncept klas / ras upada.
@schaefer: dlatego zajebiście to zrobili w GTA V