Wpis z mikrobloga

Ciekawe czy kiedykolwiek się dowiemy prawdy na temat tego gównianego intro. Miały być 3 różne ścieżki i ja to sobie tak wyobrażałem, że będziemy się od samego początku piąć się w hierarchii, quest po queście, że jako corpo będziemy popełniać głupie błędy z ludźmi ulicy, a jako streetkid nie ogarniać formalnych sytuacji itp. I z tego co czytałem komentarze, to każdy tak to sobie wyobrażał... NIC BARDZIEJ MYLNEGO! Dostajesz 5 minut gameplayu jako corpo/streetkid/nomad, 2 minuty gównianego montażu i już jesteś super turbo merc wiracha znany w całym mieście, ciesz sie robaku, gra millenium, czego nie rozumiesz? Śmierdzi to na kilometr sytuacją typu "jezu chryste, nie damy rady" i usuniętym contentem.
#cyberpunk2077
Goryptic - Ciekawe czy kiedykolwiek się dowiemy prawdy na temat tego gównianego intro...

źródło: comment_1608028410O3JmheK8t0ZwSH4GxnxHGi.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
żeby gracze nie czuli, że coś tracą grając inną klasą.


@schaefer: nie widzę krzty sensu w tym stwierdzeniu. Przecież cały zamysł polega na tym, że doświadczenie ma znacząco być inne. Jakby chcieli, żeby każdy miał to samo, to by po prostu nie zrobili różnych pochodzeń postaci w ogóle.
  • Odpowiedz
usuniętym contentem


@Goryptic: tak to wyglada u redow, za gora wymysla co ma sie znalezc w filmiku dla publicznosci, pokazuja, potem mowia devom ze to ma sie znalezc w grze, oni to pisza, gra sie opoznia, a na koncu to nie jest gotowe i wycinaja z gry xD
  • Odpowiedz
  • 116
@wladca_much co zmienia czasem po prostu masz nic nie wnoszący niebieski tekst podpisany nomad, korpo lub punk i tyle może z 2 razy inaczej w quesicie odpowiesz ale nic to nie wnosi nagle ryzykownym tekstem nie zakończysz zadania nieudana odpowiedzią bo gra trzyma cie za rączkę żebyś czasem nic nie spartolil
  • Odpowiedz
Dostajesz 5 minut gameplayu jako corpo/streetkid/nomad


@Goryptic: No ściągnęli pomysł z Dragon Age pierwszego tylko tam te prologi trwały z 2-3 godziny i był dojść znaczące dla fabuły. Tu 5 minut i kilka bez użytecznych opcji dialogowych.
  • Odpowiedz
@Mietla05: Czy ja wiem, czy takie Nic? Dodaje smaczków. Np. w misji z Flatheadem jako Nomad mozesz polecic Jackiemu podrasowac motocykl, co sie przydaje, ale nie przejdzie jako inna klasa. Mozesz tez np. wydac kreta Stout, co przy użyciu np. Street Kida nie ma miejsca.
Nie sa to mega super rzeczy, ale dodaja smaczków, expa i rozwiązań. Takze az tak bezużyteczne to to nie jest
  • Odpowiedz
@schaefer bez sensu. Robiąc różnice grając inna klasą masz wiecej zabawy z przechodzenia kilka razy, na kilka sposobów. Z czasem pewnie community rośnie, ludzie lubią się bawić w teorie, easter eggi itd.
3 kompletnie różne scenariusze to byłby tylko plus dla gry.
  • Odpowiedz
@Goryptic to intro jest beznadziejne, aż z niego krzyczy "chcieliśmy dać ci w to zagrać ale nie zdążyliśmy dokończyć". Zresztą mnóstwo rzeczy w tej grze jest nieskończonych i wyciętych.

Niezależnie od tego jaką ścieżkę wybierzemy, nasza postać i tak zachowuje się jak street kid przez 99% czasu. Na gameplayu z 2018 roku mieli inny zamysł i widać że pozmieniali sporo rzeczy w fabule, nie zdążyli zrobić porządnie tych lifepathów i stąd mamy
normalny08 - @Goryptic to intro jest beznadziejne, aż z niego krzyczy "chcieliśmy dać...

źródło: comment_1608034019l6RRRpoUtR45gYEa2nVU0h.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@gloria_alleluja: Mogli by 20 godzin zabawy, podzielić na 3 linie po 7-8 godzin na klasę. Historia każdej postaci by była inna i np. by się przecinała w kilku momentach z historią innej klasy, coś jak w GTA 5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Goryptic: Wyobrażasz sobie jak wielka musiałaby wtedy być ta gra? Ludzie chyba wyobrażali sobie że to będzie gamingowy złoty gral, gdzie jeśli będziesz miał taką ochotę będziesz mógł obgryzać paznokcie u stóp albo porzucić całą linię fabularną i zostać grabarzem. Natomiast dostali po prostu grę podobną do wielu innych, nie wybitną, trochę zbugowaną ale obiektywnie wciąż na wysokim poziomie. I o to jest ten cały krzyk.
  • Odpowiedz
@schaefer:

Moim zdaniem taki był pomysł od początku żeby gracze nie czuli, że coś tracą grając inną klasą.

Przecież to działa w obie strony - jak nic się nie traci grając inną klasą, to znaczy że nie ma też co zyskać grając jakąś konkretną, i cały koncept klas / ras upada.
  • Odpowiedz
Ja mam inne wrażenie. Moim zdaniem taki był pomysł od początku żeby gracze nie czuli, że coś tracą grając inną klasą.


@schaefer: dlatego zajebiście to zrobili w GTA V
  • Odpowiedz