Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 380
@enybehta: mi zaczęli w ogóle odpisywać od kiedy zacząłem pisać dzień dobry, sprawa taka I taka, pozdrawiam, nie płaszczcie się jakbyście pisali do papieża.
  • Odpowiedz
  • 6
@Annels: właśnie się zastanawiam, że nawet nie wypada pisać do gościa z którym śmieszkujemy na każdych wykładach „SZANOWNY PANIE DOKTORZE”. XD
  • Odpowiedz
  • 3
@WReich: w zasadzie to o to chodzi, że trzeba wyczuć do kogo można, a do kogo nie. To dopiero mój pierwszy semestr, także jestem zielonką również na studiach. :)
  • Odpowiedz
@enybehta Trzeba wyczuć gościa niestety. Miałam paru takich na studiach, co to nawet maila nie doczytali jak nie widzieli "Szanowny Panie Doktorze" ¯_(ツ)_/¯ Za to jedna babka jak coś chciałaś się zapytać na zajęciach i nie użyłaś magicznego zwrotu "Pani Magister / Szanowna Pani Magister" to traktowała Cię jak powietrze XD
  • Odpowiedz
mi zaczęli w ogóle odpisywać od kiedy zacząłem pisać dzień dobry, sprawa taka I taka, pozdrawiam, nie płaszczcie się jakbyście pisali do papieża


@msichal: #!$%@? napiszesz do niewłaściwego w ten sposób i masz #!$%@?. Piszesz szanowny panie/pani, piszesz o co chodzi, i na koniec z poważaniem(niby grzecznościowo ale w domyśle masz go w poważaniu i elo)
  • Odpowiedz
@enybehta: odrazu nie wyczujesz, a często to jest kwestia prób i błędów xd u nas jedna typa napisała do prodziekana "dzień dobry" i na końcu "pozdrawiam" to zamiast odpisać na maila to jej odesłał jakaś formułkę jak powinna zwracać się do pracowników naukowych każdego stopnia i jeszcze jej dopisał, że jak nie nauczy się poprawnie formułować maili to jej nigdy więcej nie odpisze xD
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@enybehta: jeśli to pierwszy rok no to może stresik być, ale na drugim już z każdym wykładowcą powinnaś być na ty, szczególnie z tymi młodszymi. A jak macie imprezy integracyjne (no może nie w tym roku) to już w ogóle przy piwie / wódce łatwo się przechodzi na ty.