Wpis z mikrobloga

#empik to jest jakiś ponury żart.

30 listopada zakupiłem na empik.com kod przedłużający subskrypcję Office 365. Kodu oczywiście nie otrzymałem - "wisi" on na moim koncie w produktach cyfrowych, ale kliknięcie na przycisk "Pobierz" przekierowuje na nową, pustą stronę z virtualo.pl wyświetlającą tekst "message: Unauthorized".

Na maila otrzymałem za to 2 wiadomości - jedną od Empiku z potwierdzeniem realizacji zamówienia, a drugi od Virtualo, zakończony sformułowaniem "Informujemy, że Twoje zamówienie nie zostało przetworzone. Prosimy spróbować ponownie pobrać zamówienie za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.".

No więc się kontaktuję, telefonicznie. Po raz pierwszy 2 grudnia. Uprzejma konsultantka poinformowała mnie, że mieli awarię, ale jeżeli kod nie będzie dostępny do jutra to mam przesłać im screenshota na adres kontaktowy.

3 grudnia kod wciąż nie jest dostępny, stąd też robię screeny, nagrywam nawet czynności i wysyłam. Cisza. W międzyczasie na bezczela dostaję za to ankietę badania satysfakcji klienta xD

5 grudnia (po 2 dniach!) przychodzi zwrotka, że e-mail do nich nie dotarł, gdyż "Server busy. Please try again later" xD

9 grudnia kontaktuję się po raz kolejny. Konsultantka informuje mnie, że moje zgłoszenie "wygasło", ale wprowadzi je ponownie i wyśle ponaglenie. Ufam, dziękuję i się rozłączam. I znowu dostaję na maila tę samą ankietę xD

14 grudnia, kontaktuję się ponownie. Już mniej pomocna konsultantka informuje mnie, że skoro tak było, to zgłoszenie trafiło do jakiegoś ich działu wewnętrznego i oni mają związane ręce. Z kontakt z owym działem oczywiście doprosić się nie można.

Jutro spróbuję jeszcze skontaktować się z virtualo (choć to chyba ta sama infolinia?) a potem jazda z UOKiK. Będę relacjonował.
  • 2
@krzaczor93: Witam, mam podobny problem. Zamowilam gre cyfrowa.. kodu nie otrzymalam , na moim koncie rowniez jest przycisk pobierz ale wyskakuje blad. Dzwonilam po kilka razy zwrotu nie moge dostac tylko mam czekac.. Pani powiedziala ze moze to potrwac 3 dni, moze tydzien. Nie wiadomo.. To jest chore co oni robia.
@Rolita534: Zgodnie z sugestią infolinii UOKiK, korzystając z formularza kontaktowego na stronie WWW napisałem im maila w którym zaznaczyłem, że:
1. Odstępuję od umowy na podstawie 471 kc,
2. Wzywam do zwrotu środków w nieprzekraczalnym terminie 7 dni na podane konto bankowe,
3. W przypadku niedotrzymania terminu polecę do sądu,
4. Proszę o potwierdzenie odczytania wiadomości.

Jeszcze tego samego dnia się ze mną skontaktowali, a niecały tydzień później pieniądze były z