Wpis z mikrobloga

@Kutalongest: Z kompami nie powinno być żadnych problemów, bo kompy mają swoje tury osobno już niesymultanicznie, już po tym jak wszyscy gracze odklikają swoją turę. Na większą ilość graczy też nie powinno być problemów, bo zwyczajnie gracze między sobą poza wojnami nie mają zbyt dużo interakcji no i nie ważne jak dużo by było graczy, to jeden gracz przeważnie nie będzie graniczył z więcej niż 2-3 innymi graczami.
Jedyne potencjalny
  • Odpowiedz
@Niebadzsmokiem: Chodziło mi raczej o ewentualne problemy techniczne, jak wiadomo kod sieciowy civki nie jest idealny, szukając w angielskim internecie znalazłem opinie że gra na przykład w 7 czy 6 osób może często się crashować.
  • Odpowiedz
@Kutalongest: nie powinno być problemów. Jak jedna osoba będzie miała słabe łącze, to może ją od czasu do czasu wywalić lub powodować lagi.
Radzę zaznaczyć pitboss w ustawianiach mapy co pozwala dodać do gry gracza, którego wywaliło w tej samej turze.
  • Odpowiedz