Aktywne Wpisy
ForTravelSayYes +25
Witam serdecznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z obietnicą z opóźnieniem, bo byłem na woodstocku zawartą w moim poprzednim wątku, czyli tutaj https://wykop.pl/wpis/72249205/jezeli-powiem-ze-z-perspektywy-mojej-pracy-ratowni
Podaje swoje zdjęcie weryfikacyjne, jako ratownik medyczny we #wroclaw i będę jak mówiłem w tamtym wątku pisal o patologiach, z jakimi mam do czynienia w pracy zawodowej ze strony Ukrainy i o tym, o czym w telewizji sie nie mówi i tuszuje się. Jak będę
Zgodnie z obietnicą z opóźnieniem, bo byłem na woodstocku zawartą w moim poprzednim wątku, czyli tutaj https://wykop.pl/wpis/72249205/jezeli-powiem-ze-z-perspektywy-mojej-pracy-ratowni
Podaje swoje zdjęcie weryfikacyjne, jako ratownik medyczny we #wroclaw i będę jak mówiłem w tamtym wątku pisal o patologiach, z jakimi mam do czynienia w pracy zawodowej ze strony Ukrainy i o tym, o czym w telewizji sie nie mówi i tuszuje się. Jak będę
Taiispiimapulber +38
Dwa typy mirabelek
#wroclaw
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
@Dzieci_z_Choroszczy: 66 mln PLN / 17 to daje blisko 3,9 MLN za jeden pojazd który jest orany do gołej blachy i jest wymieniane chyba wszystko.
Natomiast jeden tramwaj modertrans beta, który ma 33% niskiej podłogi (Skoda 16T ma 65%) kosztuje blisko 4,5 MLN złotych (ale to cena z 2017 roku).
Dodatkowo IMO lepiej starać się o remont starszych tramwajów w celu poprawy
Miarka 5m? Jakieś 20 zł.
Miarka 5m i certyfikat? 120 zł.
@Bratkello: no jak dla mnie to lepiej mieć 17 skód i 15 modertransów i zwiększyć częstotliwość jazdy tramwajów ¯\_(ツ)_/¯. Wyremontują te skody
@LazyInitializationException: Parę lat temu było zamówione studium wykonalności, które wykazało, że nie da się tej klimatyzacji zamontować, bo konstrukcja nie była do tego przewidziana. Może po rozbiórce wagonu w warsztacie do golasa (został sam szkielet) okazało się, że jednak da się coś wymyślić?