Wpis z mikrobloga

Po 16h gierki mam kilka przemyśleń i listę plusów oraz minusów. Moim zdaniem gierka broni się pod względem narracji i klimatu, który im więcej się gra tym bardziej na ciebie oddzialowuje. Niestety klimat mogą zepsuć głupie NPC, albo skopana fizyka. Gra na pewno nie jest tragiczna, ludzie sugerujący jakoby to był najgorszy tytuł w historii gamedevu chyba grali tylko w GTA SA xD
Plusy:
- klimat, w gierkę da się mocno wczuć, po pierwszych godzinach miałem wrażenie jakbym oglądał ghost in the shell
+ dobrze napisane dialogi
+ wciągająca i angażująca fabuła
+ wyróżniające się misje poboczne
+ miasto wygląda kozacko, bardzo ładnie zaprojektowane, widać że designerzy zadbali o każdy szczegół
+ postacie które poznajemy podczas rozgrywki, nie są edgy wydmuszkami jak w FC, mają jakąś historię, zachowują się w konkretny sposób
+ misje są zbudowane w przemyślany sposób, często że sobą połączone, wątek wielu misji pobocznych jest przedłużany w kolejnych questach
+ drzewko umiejętności jest bardzo rozwinięte, nie sprawia jak w W3 bezużytecznego dodatku, a jest realną funkcją
Minusy:
- kilka bugów, w moim przypadku mało znaczących, raz w ciągu 16h wczytywałem save do misji pobocznej
- mała interakcja z otwartym światem, brak garażu, fryzjerów, tatuażystów, brak możliwości zakupu nowego mieszkania, mogli ten świat wypełnić wieloma aktywnościami
- AI w tej grze to gunwo, NPC są głupsze jak w AC, samochody nie potrafią omijać przeszkód xD przeciwnicy nie walczą taktycznie, zachowują się w sposób oskryptowany
- spadki fps
- czasami trafiają się strasznie genetyczne questy w stylu idź zabij wszystkich/przynieś coś
- odniosłem wrażenie że wybory w tej grze mają małe znaczenie, jest ich zbyt mało jak na grę RPG
- fizyka i model jazdy pozostawiają wiele do życzenia, jak sterowanie pojazdami udało mi się już opanować, tak fizyka dalej kłuje w oczy
#cyberpunk2077
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach