Wpis z mikrobloga

Uznałem, że to niemożliwe, że w GTA V, czyli w 7-letniej grze (niedługo 8) z 2013 roku, był lepszy ruch uliczny niż w #cyberpunk2077

Aż nagrałem krótki filmik pokazujący zachowanie NPCtów jak napotykają przeszkodę xD
Pamiętacie jak największym problemem GTA było to, że NPC były czasami "zbyt agresywne"? Chyba wolę to, niż kilometrowe korki, bo pojazd napotkał przeszkodę od której wystarczy odbić 5 centymetrów niż stać i czekać aż się łaskawie przeniesie xD

To samo z NPCtami, które mają gdzieś jeśli mierzy się do nich z broni. Może w przyszłości to normalka?

#ai #gtav #cyberpunk
niochland - Uznałem, że to niemożliwe, że w GTA V, czyli w 7-letniej grze (niedługo 8...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Radiativ:
To nie QA tylko po prostu devowie zrobili co zrobili. Sam robie w gamedevie (to ze CP bedzie c-----y, to juz plotki chodzily od dawna) i o ile nie jest to jakas firma krzak z c-------i testerami, no to 99% tych bugow co widzimy na pewno zostalo zgloszonych.
  • Odpowiedz
@d___b: to polecam poszukać filmy z tamtego czasu, zaraz sobie przypomnisz co się tam działo.
Przejrzyj stare fora, tam również jest wiele wątków na temat gliczy, bugów i słabych fps.
Nawet gryonline robiły licze na glicze miesiąc po wyjściu gry w 2013 roku (σ ͜ʖσ)
  • Odpowiedz
@niochland: zgodzę się z tobą. Tylko trochę mnie śmieszy ta cała sytuacja z gadaniem że z-----i itp. I porównywaniem do GTA V.

Czy ktoś z was grał na premierę w 2013 roku w GTA V na Ps3?
Chciałbym tylko przypomnieć że wtedy była identyczna nagonka na rockstar. Wywalanie gry, ścinki, niskie fps, bugi na każdym kroku( do dziś w garażu online mam samochód franklina, który się teleportował z offline do online specjalnym bugiem z drzwiami).
Ruch uliczny? 3-4 auta na ulicy, lub trochę więcej na autostradzie.
Jakie były śmiechy na forach że to wersja beta gry i teraz będą ją naprawiać.
Jeszcze podczas premiery na Ps4 gra nie działał
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pi73r: no dobra, bug był zgłoszony ale ktoś musiał klepnąć exception dla tych bugów. Dev robi to co mu się powie, jest bug - naprawia. A że ktoś powiedział "a to się zateguje później, nie przejmujcie się" to mamy to co mamy
  • Odpowiedz
@loczyn: ja nikogo nie tłumacze i nie zamierzam tego robić.
Po prostu przypominam jak to było podczas premiery GTA 5 w 2013 na starych konsolach. Bo każdy wali tutaj porównania do naprawionego w 100% GTA 5 z 2020.
Już nie przesadzaj z tym NIC. Na różnych forach jest pełno opisanych problemów z pierwszych miesięcy. Od spadków FPS po kompletne wyłączanie konsoli. Wiele osób tego nie pamięta bo dostało poprawioną grę
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Merc99: bugi bugami ale tu nie ma oczywistych jak na 2020r i zapowiadanych przez wydawcę mechanik, które w gtav były. AI kuleje, nawet nie ma animacji wody xD
  • Odpowiedz
@Merc99:
Tyle ze gta jakby nie bylo zbugowane, to jest gta. Kazdy dostal mniej wiecej to co chcial i czego mogl oczekiwac. Dla mnie gta to nie jest gra wybitna (w sensie 3 do SA byly to swietne i innowacyjne gry, 5 to po prostu jechanie na tym samym pomysle + fajne multi, ktorego niestety osobiscie nigdy nie probowalem, bo mnie w-------y serwery), ale jest to dobra/bardzo dobra gra, w
  • Odpowiedz
GTA 4 to żeś poleciał. Najbardziej zbugowana i niegrywalna gierka w historii GTA podczas premiery.


@Merc99: Po 1 pisalem przeciez o AI ludzi bo tak samo unikali zdarzen jak w GTA 5, a po 2 kupilem GTA 4 w dniu premiery i gralem wtedy na konsoli na ktora wyszedl skonczony produkt, syf z pc pamietam jak kazdy, ale wtedy to juz ukonczylem gre pol roku wczesniej jak pececiarze pluli jadem
  • Odpowiedz
Uznałem, że to niemożliwe, że w GTA V, czyli w 7-letniej grze (niedługo 8) z 2013 roku, był lepszy ruch uliczny niż


@niochland: To niemożliwe, żeby GTA było grą RPG. Bo k---a nie jest. Dlaczego więc wszyscy porównują Cyberpunka z GTA? To tak jakby porównywać MS Flight Simulator z GTA i narzekać, że w GTA jest słaba mechanika samolotów. Porównaj to np z Fallout 4, bo tam w ogóle nie
  • Odpowiedz