Wpis z mikrobloga

Uznałem, że to niemożliwe, że w GTA V, czyli w 7-letniej grze (niedługo 8) z 2013 roku, był lepszy ruch uliczny niż w #cyberpunk2077

Aż nagrałem krótki filmik pokazujący zachowanie NPCtów jak napotykają przeszkodę xD
Pamiętacie jak największym problemem GTA było to, że NPC były czasami "zbyt agresywne"? Chyba wolę to, niż kilometrowe korki, bo pojazd napotkał przeszkodę od której wystarczy odbić 5 centymetrów niż stać i czekać aż się łaskawie przeniesie xD

To samo z NPCtami, które mają gdzieś jeśli mierzy się do nich z broni. Może w przyszłości to normalka?

#ai #gtav #cyberpunk
niochland - Uznałem, że to niemożliwe, że w GTA V, czyli w 7-letniej grze (niedługo 8...
  • 49
i tak odwalili kawał dobrej roboty z modelem jazdy i AI, bo zasymulować tak duże miasto nie jest prosto i myślałem, że będzie dużo gorzej.


@Jah00: Przecież to padło jak maluch racer z kiosku. Skoro stworzenie znośnego modelu jazdy i ruchu drogowego jest tak trudne to zamiast serwować przypudrowanego kloca lepiej zmienić koncepcję. Takie sklejanie wszystkiego na ślinę psuje imersję. Można np zrobić upakowane miasto z metrem, bez żadnych samochodów i
@johnblaze12345: Zjebów nie sieją, sami się rodzą. Miałem dać na czarną tylko na kilka godzin, ale skoro jesteś, aż tak #!$%@?, że wpadasz do innego wątku, aby kontynuować swoje #!$%@? to już tam zostaniesz... tyle czasu na wykopie i tyle tu dzbanów, a mimo wszystko moja czarna lista (nie licząc bota) posiadała do tej pory jedną osobę, To mówi wszystko o Tobie.
@Merc99:
Problemy GTA IV polegały na fatalnej optymalizacji i kłopotliwym zabezpieczeniu antypirackim. Do tego tyczyły się wyłącznie wersji PC. Nie było natomiast problemów z mechanikami, ba do teraz zachowanie AI w tej grze robi wrażenie.
Cyberpunk nie dość że ma problemy z optymalizacją to jeszcze przede wszystkim mechaniki kuleją.

@niochland:
GTA V to tam #!$%@?, AI i tak jest tam tępe i wykastrowane w porównaniu do mającej ponad 12 lat
Fennrir - @Merc99: 
Problemy GTA IV polegały na fatalnej optymalizacji i kłopotliwym...
Takie sklejanie wszystkiego na ślinę psuje imersję.


@ZaQ_1: Nie psuje, jeśli nie używasz miasta jak w GTA do robienia #!$%@?, tylko grzecznie jeździsz od questu do questu (a o to tu chodzi przecież) to nawet nie zauważasz, że coś jest nie tak. Wystarczą dobre chęci i można czerpać dużą przyjemność z gry.

Oczywiście redzi mogliby wydać dwa razy więcej na grę, wypuścić to za kolejne 2 lata z modelem miasta lepszym