@MilionoweMultikonto juz widze monopol na ubrania, kawe, laptoka i telefon xd moze na elektronike ale to najwczesniej za paredziesiat lat i nadal malo prawdopodobne
juz widze monopol na ubrania, kawe, laptoka i telefon xd moze na elektronike ale to najwczesniej za paredziesiat lat i nadal malo prawdopodobne
@Bellyar: Nie wiem skąd te przekonanie, że to mało prawdopodobne. Teraz idziesz do sklepu i kawa jest produkowana przez 4-5 firm, reszta to plankton wkrótce przejęty, a koncerny takie jak Unilever czy Nestle powoli przejmują wszystko Systemy na telefon masz 2 od Google i Apple.
Jak kupujesz kawę w zwykłym supermarkecie to jest zwykła kawa dla zwykłych ludzi którzy nie potrzebują nic specjalnego. Poszukaj sobie kawy w necie to gwarantuje ze odnajdziesz więcej nic 4-5 firm. Byle sklep z kawa i herbata ma dziesiąt odmian ziaren.
Poza tym co z tego ze koncerny cos przejmują. Połowa marek aut jakie znam to vagi a mimo to skoda, seat, vw, audi i porsche są w stanie
@malinq: Powiedz to google, nawet temat dwóch systemów mobilnych pominąłeś. Nawet jeśli monopol jest niemożliwy w danej dziedzinie, to oligopol na pewno, a to się nie różni dla konsumenta. W dodatku podałeś przykład samochodów, gdzie na świecie poza 6 koncernami reszta ma znaczenie pomijalne, kilkadziesiąt lat temu było firm automoto więcej. VW ogranicza skodę, zresztą to nie jest rywalizacja tylko wybór między markami tego samego koncernu, to
@djtartini1: Jeśli wybór między tiguanem a maccanem to żaden wybór to dyskusja z tobą nie ma żadnego sensu XD
Specjalnie podalem przykład wielkiego koncernu ktory rywalizuje wewnętrznie sam ze sobą, a dzięki zjednoczeniu małych firm ma więcej kasy na rozwój i może ja zainwestować lepiej niż małe firemki. Poza tym, tesla o której 10 lat temu mało kto słyszał jakoś się wbija na rynek.
Jeśli wybór między tiguanem a maccanem to żaden wybór to dyskusja z tobą nie ma żadnego sensu XD
@malinq: To nadal auto tej samej firmy tylko inny model, wybór to między vw a fiatem bo mogą mi się nie podobać silniki vw wspólne dla większości modeli . Tak samo jak kawę możesz mieć sypaną lub rozpuszczalną tej samej firmy. A VW może zamknąć Skodę czy Seata w każdej chwili i takie
@djtartini1: i co z tego, że jest z tej samej firmy, jak wyprodukowane przez dwie zupełnie inne podfirmy które wzajemnie wykorzystują swoje rozwiązania optymalizując koszty produkcji. Ale wejdź do Maccana, do Tiguana i do Q5 i nie zauważyłbyś, że to auto tej samej firmy
@malinq: bo silnik, to najważniejsza część w aucie. Zresztą możesz porównać hamulce, skrzynię biegów itd. wyglądem się różnią ale to nieistotne. Nie wiem, dla mnie to żaden wybór.
@MilionoweMultikonto W żaden, wynika to z obserwacji swiata przez wieki przez uczonych, ze zawsze bedzie miedsy kims wojenka na rynku, zawsze tam gdzie sa pieniadze bedzie konkurencja, a to "malo prawdopodobne" wynika z pojawienia sie rozwiazania technologicznego niemal idealnego, ktore bedzie ciezko ulepszyc czy zmodyfikowac
Jak macie lekarzowi przynieść próbkę kału do badania laboratoryjnego to w czym się taką próbkę przynosi i ile tego gówna trzeba przynieść? I niby jak ja mam to wszystko ogarnąc, na rękę mam sobie nasrać i wsadzić to do pudełka?
źródło: comment_1607213861H1cS1Wv95aaXtsoC52SxtS.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@Bellyar: Nie wiem skąd te przekonanie, że to mało prawdopodobne. Teraz idziesz do sklepu i kawa jest produkowana przez 4-5 firm, reszta to plankton wkrótce przejęty, a koncerny takie jak Unilever czy Nestle powoli przejmują wszystko Systemy na telefon masz 2 od Google i Apple.
Jak kupujesz kawę w zwykłym supermarkecie to jest zwykła kawa dla zwykłych ludzi którzy nie potrzebują nic specjalnego. Poszukaj sobie kawy w necie to gwarantuje ze odnajdziesz więcej nic 4-5 firm. Byle sklep z kawa i herbata ma dziesiąt odmian ziaren.
Poza tym co z tego ze koncerny cos przejmują. Połowa marek aut jakie znam to vagi a mimo to skoda, seat, vw, audi i porsche są w stanie
@malinq: Powiedz to google, nawet temat dwóch systemów mobilnych pominąłeś. Nawet jeśli monopol jest niemożliwy w danej dziedzinie, to oligopol na pewno, a to się nie różni dla konsumenta. W dodatku podałeś przykład samochodów, gdzie na świecie poza 6 koncernami reszta ma znaczenie pomijalne, kilkadziesiąt lat temu było firm automoto więcej. VW ogranicza skodę, zresztą to nie jest rywalizacja tylko wybór między markami tego samego koncernu, to
Specjalnie podalem przykład wielkiego koncernu ktory rywalizuje wewnętrznie sam ze sobą, a dzięki zjednoczeniu małych firm ma więcej kasy na rozwój i może ja zainwestować lepiej niż małe firemki. Poza tym, tesla o której 10 lat temu mało kto słyszał jakoś się wbija na rynek.
A rynek OSów zawsze się może zmienić,
@malinq: To nadal auto tej samej firmy tylko inny model, wybór to między vw a fiatem bo mogą mi się nie podobać silniki vw wspólne dla większości modeli . Tak samo jak kawę możesz mieć sypaną lub rozpuszczalną tej samej firmy. A VW może zamknąć Skodę czy Seata w każdej chwili i takie
elocipcia.pl
XDDD@malinq: wejdź do leona, golfa i octavii z tym samym silnikiem i powiedz mi dlaczego jeden z tych silników jest lepszy.