Wpis z mikrobloga

@plosu: No coś poyebane to mają.. U mnie było tak:
Udało mi się za pierwszym razem przejść cały proces aktywowania urządzenia w aplikacji Alior.. Normalnie już logowałem się odciskiem palca i miałem dostęp do konta (saldo, historia etc)

Chciałem wygenerować kod BLIK. Wyskoczyło ze aby włączyć obsługę BLIK muszę podać PIN (który tworzyłem minute wcześniej) Niestety PIN podobno jest niepoprawny ( ͡° ͜ʖ ͡°) No nic raczej
@ll_Mario_ll ja mam trochę inny problem, dane podaje dobre i przechodza, na koniec przychodzi jeszcze SMS z kodem weryfikacyjnym, przepisuje go i wtedy wyskakuje błąd
@plosu: U mnie już działa.
Zadzwoniłem na infolinie i musieli mi odblokować kanał mobilny od nowa bo został zablokowany przez błędy w autoryzacji (prze te PINy nie poprawne ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
@ll_Mario_ll do mnie właśnie dzwonił typ z oddziału, że IT pracuje nad sprawą... Kanał mobilny mi próbowali blokować i na nowo odblokowywac, weryfikacje mi zmienili z dowodu i peselu na nazwisko panieńskie matki ale nadal to nic nie daje, po wpisaniu kodu z SMS jest błąd

@AliorBankSA zamierzacie coś z tym zrobić czy nadal wyjebka?
@plosu: mi utworzyli nową kartotekę i kod CIF , niestety dalej nie da sie zalogować ani w aplikacji ani na stronce (wyskakuje błąd ) . co za #!$%@? żenada :( Obrazek logowania jest inny oraz hasło maskowane zawiera inną liczne znaków.