Wpis z mikrobloga

Tak poważnie patrząc na sprawę, mam do posiadaczy konta maklerskiego w ING pytanie:
Na co liczycie w ramach rekompensaty? Bank przecież nie da nikomu kasy, nie uzna reklamacji w stylu "miałem sprzedać na górce" itp. to by było pole do zbyt wielu nadużyć.
Jedyna co mogą zrobić to obniżą dla was koszty transakcji, być może do zera na jakiś okres czasu.
Druga sprawa to czy ing nie powinno się obawiać sprawy sądowej o bezprawne zablokowanie dostępu środków klientom?
Z pozytywnej strony patrząc, po tej porażce ich proces wdrażania nowych wersji oprogramowania będzie teraz najbardziej rygorystycznie sprawdzanym procesem w tej branży.
#gielda #ing
  • 21
@unified_observer: Jeżeli nie uzna to można się odwołać i walczyć dalej. Nie moja wina że tak się stało a moich pięniędzy "nie ma". Jeżeli chodzi o kwestie z kredytami to potrafią zrobić, aby wyjść na swoim a tutaj proszę bardzo dalsze walenie w ch....
@unified_observer wiesz, ale z drugiej strony co innego? jak zmierzysz potencjalna strate czy potencjalny zysk w takim przypadku? wiec jako tako $$ Ci nie wleją, bo po prostu nie idzie wartosci ocenic. choc w sumie jak sie tak zastanawiam, to... akcje ING nie bylyby glupim pomyslem. wiadomo, ze tu rowniez wycena sie klania, ale no coz innego, kredyt? xD
@PlonacaWagina: dlatego pytam poszkodowanych, bo widzę na tagu ludzi twierdzących że piszą reklamacje z "teoretycznymi stratami", bo "tu bym kupił, a tu sprzedał"
Ale może ktoś ma jakąś wizję co oprócz zatańczenia na stole, może zrobić ING
Zejście z prowizją nie jest żadnym ruchem gdy konkurencja daje to samo ludziom którzy chcą odejść.
@unified_observer: mnie jakoś nie boli ta awaria ale miałem otwarte zlecenie którego warunek został dzisiaj spełniony. Nawet nie wiem jaki jest aktualnie status moich udziałów także tego ( ͡ ͜ʖ ͡)
@PlonacaWagina: Odszkodowania powinny iść w jakiś procentach od posiadanego na maklerze kapitału. Tylko, że tu jest prosta sprawa, przekalkulują, że wydaliby na to więcej pieniędzy niż stracą po odejściu jakiegoś tam procenta klientów, rzucą jakiś ochłap w stylu 0% prowizji przez miesiąc albo i nie i tyle. A z tymi reklamacjami, to daliby se spokój, robią tylko robotę w ichnim biurze obsługi, a skończy się tak, że będą wszystkie odrzucać z