Wpis z mikrobloga

Dziś przy pełnym serwerze pierwszy raz zagrałem na arcie. Chwilę mi zajęło zanim ogarnąłem o co w niej chodzi.
Po kilku minutach podszedł do mnie jakiś ziomek i zaczął pomagać ładując działo. Nastrzelaliśmy prawie 50 fragów xD
Co ciekawe on też je otrzymał. Jeden zabity = po jednym fragu na strzelającego i ładowniczego.

Swoją drogą gram od kilku dni. Tak trudnego shootera jeszcze nie widziałem jak żyję.

#hellletloose
deafpool - Dziś przy pełnym serwerze pierwszy raz zagrałem na arcie. Chwilę mi zajęło...

źródło: comment_1606600706SxYeZ4stI9txMxbrTyrGhK.jpg

Pobierz
  • 8
@deafpool: Mam ponad 100h i jeszcze nie grałem artą.
Polecam zmienić ustawienia graficzne. Widzę wprawdzie pixelozę, ale nic się nie ukryje. Na lepszych detalach ch&5 widziałem.

Co do samej gry. Zaczynałem od ostrych minusów. Teraz to i nawet na mauserze i szturmie zdarza się +20 :) Różnie bywa :) Po 100h stwierdzam, że można bawić się wybitnie. Ogarniając taktyki, wiedząc gdzie ktoś może być, gdzie lepiej zwolnić i przede wszystkim skąd
@deafpool: Uważaj tylko jak siedzisz na arcie. Zużywasz ammo, które dostaje się z nodów. Nie raz już jakiś głąb szedł sobie postrzelać, a potem ammo nie było i dowódca miał związane ręce. Raz nawet delikwent został rozstrzelany za niesubordynację. ¯\_(ツ)_/¯
Zużywasz ammo, które dostaje się z nodów.


@MajoZZ: no właśnie zdarzyło mi się wyczyścić do zera ;) Po co jest ammo?
Co to są nody? Często o tym wspominają, ale nie wiem co to. To supplies czy te budynki, które buduje określony ziomek w składzie?

Polecam zmienić ustawienia graficzne.

Gram na full max detalach i GTX1060 wyciąga jakieś 55-60 FPS na DX11. W sumie jak zmniejszę detale to gra mi się
@deafpool:

Co to są nody? Często o tym wspominają, ale nie wiem co to. To supplies czy te budynki, które buduje określony ziomek w składzie?


Nody buduje inżynier. Musi mieć do tego suple od kolesia od zasobów.

Można budować amunicję, zasoby ludzkie bądź paliwo. Wtedy zbierają się jako punkty tych zasobów.
Nody można budować max 2 sektory w głąb linii wroga. Czym dalej i na czerwo tym więcej dają. Dlatego często
@MajoZZ: dziękuję, że poświęciłeś czas na podzielenie się ze mną wiedzą. Bardzo przydatne info, bo gra mnie wciągnęła :) Na razie tylko 40h, ale wciąż się uczę.

Kalkulator arty chyba już nie jest potrzebny, ponieważ dodali przeliczniki w widoku strzelca (co 100m).

Dzięki za pomoc! Super.
@deafpool: Zdziwiłbyś się. Obecnie artyleria jest zbyt celna i trafia niemalże bezpośrednio tam, gdzie wycelujesz. Dzięki kalkulatorowi możesz trafiać idealnie w znaczniki bez marnowania czasu na obliczenie dystansu.

Polecam ten: https://pastuh.github.io/hllminicalculator/

Swoją drogą, jeśli chcesz używać artylerii (i przy okazji nie zdenerwować swojej drużyny) to sugeruje stworzyć jednoosobowy skład, będziesz miał wtedy dostęp do głosowego czatu dla oficerów/dowódcy, jak i wszystkich znaczników na mapie.