Cześć Mireczki! Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł, a konkretnie by stworzyć społeczność skupioną wokół hardcorowych FPSów. Bez podziałów, najlepiej ze średnią wieku 20+.
Jak wiadomo realistyczne fpsy to dosyć niszowy gatunek i choć entuzjastów tych produkcji jest niemało, to jednak stanowią oni niewielki ułamek graczy strzelanek pierwszoosobowych. Dlatego uznałem, że warto podjąć się próby ich zjednoczenia. Pozwoliłoby to na poszerzanie swoich horyzontów odnośnie gatunku realistycznych strzelanek, nawiązywanie nowych znajomości, dzielenie
@bewuce: Najmniej liniowa? Nie wiem jak to rozumieć w sensie gier bez fabuły.
Jeśli pytasz o kwestie złożoności pomiędzy tymi dwoma tytułami to Escape from Tarkov jest bardziej złożoną grą od Hunt Showdown.
A jeśli masz na myśli wszystkie wymienione gry to zdecydowanie Arma 3, chociaż nie jest to "czysty" fps (występuje tam kamera trzecioosobowa), nie licząc Army to myślę, że Squad.
@MajoZZ: Widzę, że nie rozumiesz o co mi chodzi. Serwer z założenia nie jest, ani nie ma być alternatywą dla tych hermetycznych i dobrze zorganizowanych grup. Wyjątkiem są gry, które nie posiadają żadnych społeczności. Jeśli byś na niego zajrzał, mógłbyś zauważyć, że stworzyłem nawet listę składającą się z istniejących już grup.
Chcę zaznaczyć, że to ma być miejsce, w którym głównie rozmawiasz na tematy dotyczące wszelkich gier z naciskiem na
@KADEKXD: Słabo. Przyznam szczerze, że trochę się zniechęciłem.
Myślę, że pomysł ma sens, ale ciężko go zrealizować samemu. Od strony technicznej myślę, że skonfigurowałem go całkiem przyzwoicie, ale problemem jest brak użytkowników.
@korporacion: Przypomnijcie sobie stary trailer z Wiedźmina 3, ludzie też narzekali, że w kolejnych nie prezentował się tak dobrze jak w tym z VGX. Nie przeszkodziło to jednak Wiedźminowi stać się jedną z najlepszych gier dekady.
Ej, o co chodzi w queście pobocznym od Judy, tym na początku? Znacznik pokazuje na środku pustkowia u nomadów, tam jest jakieś podziemie? XD jak tak to gdzie jest wejście bo kisne już od tego (╯°□°)╯︵┻━┻ #cyberpunk2077
Dziś przy pełnym serwerze pierwszy raz zagrałem na arcie. Chwilę mi zajęło zanim ogarnąłem o co w niej chodzi. Po kilku minutach podszedł do mnie jakiś ziomek i zaczął pomagać ładując działo. Nastrzelaliśmy prawie 50 fragów xD Co ciekawe on też je otrzymał. Jeden zabity = po jednym fragu na strzelającego i ładowniczego.
Swoją drogą gram od kilku dni. Tak trudnego shootera jeszcze nie widziałem jak żyję.
@deafpool: Zdziwiłbyś się. Obecnie artyleria jest zbyt celna i trafia niemalże bezpośrednio tam, gdzie wycelujesz. Dzięki kalkulatorowi możesz trafiać idealnie w znaczniki bez marnowania czasu na obliczenie dystansu.
Swoją drogą, jeśli chcesz używać artylerii (i przy okazji nie zdenerwować swojej drużyny) to sugeruje stworzyć jednoosobowy skład, będziesz miał wtedy dostęp do głosowego czatu dla oficerów/dowódcy, jak i wszystkich znaczników na mapie.
Swoją drogą, obecnie smartfony są w rękach praktycznie każdego, korzystają z nich zarówno małe dzieci jak i stare babuszki, nic dziwnego, że rynek gier mobilnych się tak rozrósł w ostatnich latach. Nawet jeśli takie osoby nie robią w nich zakupów, to nadal oglądają reklamy, nabijając kieszenie twórcom.
Myślę, że gracze pc/konsolowi na tym za wiele nie stracą, po prostu grami mobilnymi zainteresowali się ci, którzy wcześniej ogółem z grami za wiele styczności
Nie wiem kto jest bardziej żałosny. Ludzie, którzy na siłę zapowiadają porażkę tej gry czy idioci, którzy czytając opinię tamtych przenoszą przez swoje zakompleksienie ich wady na wszystkich w Polsce i publikują żenujące wysrywy na kilka akapitów, które niby mają podsumowywać osoby zamieszkałe nad Wisłą. #cyberpunk2077 #cdprojektred
Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł, a konkretnie by stworzyć społeczność skupioną wokół hardcorowych FPSów. Bez podziałów, najlepiej ze średnią wieku 20+.
Jak wiadomo realistyczne fpsy to dosyć niszowy gatunek i choć entuzjastów tych produkcji jest niemało, to jednak stanowią oni niewielki ułamek graczy strzelanek pierwszoosobowych. Dlatego uznałem, że warto podjąć się próby ich zjednoczenia. Pozwoliłoby to na poszerzanie swoich horyzontów odnośnie gatunku realistycznych strzelanek, nawiązywanie nowych znajomości, dzielenie
Jeśli pytasz o kwestie złożoności pomiędzy tymi dwoma tytułami to Escape from Tarkov jest bardziej złożoną grą od Hunt Showdown.
A jeśli masz na myśli wszystkie wymienione gry to zdecydowanie Arma 3, chociaż nie jest to "czysty" fps (występuje tam kamera trzecioosobowa), nie licząc Army to myślę, że Squad.
Chcę zaznaczyć, że to ma być miejsce, w którym głównie rozmawiasz na tematy dotyczące wszelkich gier z naciskiem na
Myślę, że pomysł ma sens, ale ciężko go zrealizować samemu. Od strony technicznej myślę, że skonfigurowałem go całkiem przyzwoicie, ale problemem jest brak użytkowników.