Wpis z mikrobloga

Halko, motormirko jest sprawa, bo jestem zielony. Kupiłem na oponeo felgi zimowe, tanie - komplet kosztował 600 zl to MAzdy 3 2014 rok. Koła dobrane pod wymiar do mojego modelu. Zawiozłem do mechanika zmienił felgi i opony i powiedział ze jest minimalny luz, tj. nie dochodzą idealnie do piasty, ale wg niego róznica jest tak mała że nawet nie wie czy pierścienie centrujące do tego dostane i że on by jeździł, ewentualnie gdyby coś stukało/biło to żebym wrócił i bedziemy myśleć.

Wina mechanika ze to założył, bo mogłem reklamować, ale już ch*j. Zobaczcie na zdjęcia-faktycznie taki luz jest "akceptowalny"? Jeszcze nie wiem czy są jakies drgania itp bo narazie nigdzie dalej nie jeździłem. Na żywo odległośc piasty od felgi jest mniejsza, bo na zdjęcoiach pada cień. Na moje oko z jadnej strony jakies 0,25-0,5mm. Nie wiem, doradźcie czy jeździć czy szukać tych pierścieni centrujących... #motoryzacja #motomirko #mazda #mazda3 pozostałe zdj w komentarzu
bez_szalu - Halko, motormirko jest sprawa, bo jestem zielony. Kupiłem na oponeo felgi...

źródło: comment_1606568029eGnrFgJaKAPVNmdszRYyTl.jpg

Pobierz
  • 19
@paniczhrabi: @Szukam_loszki No właśnie to felga musi się opierać na piascie ? Bo czytałem dwa art na necie i jeden mówił ze siły tak czy siak przenoszą śruby, a pierścienie są tylko żeby wycentrować i nie było bicia. Z kolei drugi art twierdził, ze to Piasta przenosi siły a śruby ja tylko trzymają felgę żeby nie odpadła....
@morfeuszNo1: hmmm, to skąd ten rozdźwięk? Jedno mówią ze koło ma być na pisacie inaczej na śruby działają te siły ścinające, a drudzy mówię ze to właśnie śruby są tym elementem „właściwym” do trzymania kół na miejscu
@bez_szalu: Trzeba by zapytać jakiegoś inżyniera zajmującego się ściśle tym tematem. Ze źródeł z którymi się spotkałem nigdzie nie widziałem żeby ktoś twierdził, że koło się trzyma na pierścieniu centrującym.