Wpis z mikrobloga

@Fjuczer: Czyli jest szansa, że go zutylizujesz :D Zuch! 306 GTI czy 106 GTI to i tak padaka w swojej klasie. Jedynie 205 GTI T16 się w miarę ratuje, ale to taki rodzynek, że nie da rady uratować marki.

@Wandsbeker: Generalnie wszystko od designu przez jakość wykonania, jakość materiałów i generalne 200% nudy. Ten samochód niczym nie porywa.
  • Odpowiedz
@valdo: przeca 205 T16 to ultra rodzynek niedostępny dla przeciętnego kowalskiego + nie zamierzam go utylizować bo mam do niego przywiązanie sentymentalne + ma tylko 150kkm przejechane + jest kłamstwem to co piszesz ze 106 gti i 306 gti to padaka w swojej kalsie bo to jedne z najlepszych wariantów hot haczy ale nie tylko, w swojej kalsie cenowej
  • Odpowiedz
@Fjuczer: W swojej klasie cenowej, bo w tej cenie nic innego sensownego dostać nie idzie ;) Ale w swojej klasie ogółem to kupa na kołach.

@Hrabia_Serek_von_Hochland: Szkoda tyllko, że te rajdówki nie odnoszą absolutnie żadnych sukcesów w przeciwieństwie do kolegów z koncernu PSA.
  • Odpowiedz
@valdo: 106 jest często używany w rajdach niższej rangi, bo po prostu się do tego nadaje, tak samo Saxo. A jak się czepiać o sukcesy to zobacz sobie, kto jest zdobywcą rekordu na Pikes Peak. Dosyć dobrą rajdówką jest też 207 S2000. A poza tym to jest jeden koncern, auta tych dwóch marek są takie same, tylko wyglądają trochę inaczej.
  • Odpowiedz
@Fjuczer:Ależ oczywiście, że jest, klasa hot hatchy jest dość spójna i hermetyczna. Panują w niej Focus i Golf.

@Hrabia_Serek_von_Hochland: Loeb mógłby jechać nawet fiatem 125p, a i tak by strzelił rekord. Samochód to akurat w jego wypadku sprawa drugorzędna, bo gość jest geniuszem. No i pikes peak to taka sztuka dla sztuki, a nie rajd.

Auta Citroena i Peugeota różnią się znacząco w wielu ważnych kwestiach. Co nie
  • Odpowiedz
@Hrabia_Serek_von_Hochland: Różnią się przede wszystkim jakością wykonania oraz jakością użytych materiałów. Różnią się designem i wyposażeniem (Citroen jeszcze bardziej eksperymentuje z elektroniką).

Co do diesli to panie kolego, PSA pierwszy wypuścił koszmarnie drogie w użytkowaniu i serwisie diesle z systemem FAP. To, że VW sam strzelił sobie w stopę nowymi dieslami to inna bajka. Aktualnie na rynku już nie istnieje coś takiego jak "dobry diesel".

Ford poza trakcją niczym się nie
  • Odpowiedz