@DarkenSound: @Loginsrogim: Mnie zastanawia tylko dlaczego takie Ghost of Tsushima na PS4 było śliczne, pełno szczegółów jak latające liście, krzewy, drzewa, wodospady, krajobrazy działało w stałych 30 FPS i grało się naprawdę miodnie, a ten gameplay na XOX, który jest przecież sporo lepszy od PS3 Slim, wyglądał naprawdę kiepsko, prawie jak gra z przełomu genów PS3-PS4/X360-XONE?
@Smartek: porownujesz grę z dużym miastem a pewnie i przepełnioną detalem do gry która jedynie co ma to teren, drzewka i czasami jakieś domki ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Są trzy opcje
1. Robili to na silniku GTA
2. Wprowadzili parytety w zespole graficznym
3. Xbox poświęca sporo mocy obliczeniowej na szpiegowanie użytkownika xD