Wpis z mikrobloga

@Ksionc-Tomasz: Tak bo to sprzęt dla entuzjastów jakby nie było więc oceniamy go jak sprzęt dla entuzjastów gdzie takie rzeczy nie mają mieć miejsca wcale.

Sprawe załatwiłoby troche inne rozmieszczenie kamer.

Mówie że używalne, po prostu nieidealne i wymaga dostosowania pokoju i używania odpowiednich baterii.

@PanZupa: Nie jest ta sama, dla Questa jedyną konkurencją będzie inna konsola VR.
  • Odpowiedz
@Navari: Would I be correct in saying at 5:37 you tested the controllers next to a window that had indirect sunlight coming in. I know from my experience with CV1 that indirect sunlight is not compatible with RIFT tracking at all?

Ten film co podałeś to nie zdziwiłbym się jakby tak było :D.
  • Odpowiedz
@ReevoX: Testował w innych warunkach niż był nagrywany film, zero słońca (W UK nawet słońca nie mają ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Pisał w komentarzu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ReevoX: @Navari: a macie jakieś świeże informacje na temat przewidywanej dostawy? Tak patrząc co ludzie piszą na Reddicie to przewiduje termin dostawy przede świętami ...... wielkanocnymi ()
@badboy141: niby tak, tylko kiedy i czy w ogóle to będzie miało premierę to już inna sprawa.
  • Odpowiedz
@Cerasus: Decagear to może być scam, sporo plotek takich chodzi. Poza tym obejrzałem wywiad z nimi który trwał ponad 1h i pokazywali tam co udało im się zrobić i opowiadali o tym sprzęcie. Jakoś nie mam do nich zaufania. Generalnie to wszystko dopiero powstaje, a jaki będzie finalny produkt to ciężko powiedzieć :D.

Mam zamówione w xkomie. Przysłali mi maila jakieś 3 tygodnie temu, że przewidują dostawę 30 listopada.
  • Odpowiedz
@Navari: również mam pre-order na G2, ale jakoś naszła mnie ochota na sprawdzenie Q2 (były posiadacz Rift S) i jestem niesamowicie zadowolony, gram na ustawieniu 2, a moje IPD to 65.5, nie mam najmniejszych problemów, a granie bezprzewodowo po VD, to jest to do czego VR powinien dążyć, jestem na tyle zadowolony, że anuluję zamówienie na G2.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dendii: w UK, wersja 64GB, soczewki z tych dobrych, czyli brak numeru i kropki na krawędziach wokół soczewek, a kupiłem stacjonarnie w sklepie.
  • Odpowiedz
@europa997: to ja chyba nie w temacie tych numerów i kropek na krawędziach :D chciałem zamówić z oficjanlnej strony oculusa (nie przeszkadza mi że poczekam do grudnia, podana data wstępna 1.12 więc nie jest źle) bo już kiedyś brałem tam rifta s i nie robili problemów ze zwrotem. To jakieś buble wyszły w takim razie?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dendii: jest temat na reddit, czy buble, ciężko powiedzieć, ale podobno jedne soczewki są lepsze od drugich, chodzi o sweet spot, chociaż z tego co wiem, tego problemu nie ma jak zamawiasz prosto ze strony producenta, jedynie w sklepach trafiały się jakieś sztuki z problemami.
  • Odpowiedz