Wpis z mikrobloga

@dendii: A i druga rzecz, też nie sugeruj się za bardzo "testami" nawet na kanałach od VR. Miałem taki jeden, który oglądałem przed zakupem i zależnie od tego do jakiego sprzętu robił porównanie to te same gogle miały zupełnie inną jakość obrazu :)

Na przykładzie moich - Ten sam kanał, ten sam koleś, te same gogle - a za każdym razem inna jakość obrazu :)
A w rzeczywistości obraz jest
Ksionc-Tomasz - @dendii: A i druga rzecz, też nie sugeruj się za bardzo "testami" naw...

źródło: comment_1605613173SVI7BB8dV8r443jD5byXWb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@PanZupa: No Tracking jest akurat po stronie Microsoftu, HP samo w sobie nie jest w stanie stworzyć własnej technologii do trackingu ani żaden inny producent z ulicy bo to akurat wymaga lat R&D i kupy kasy. Mogli lepiej umieść jedynie kamery po bokach żeby zebrały biodra (chociaż kto wie może kąt to kolejny limit WMR)

Jako producent masz tylko SteamVR i + 200$ do ceny przez same lighthousy albo WMR
  • Odpowiedz
@PanZupa: Nie wiem w moim przypadku czego więcej można oczekiwać - sprzęt nie traci trackingu, nie latają same ręce, nie robią dziwnych rzeczy, nawet w grach ze strzelaniem z łuku normalnie działały ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Ksionc-Tomasz: Miałem indexa, rifa cv1, rifta s, quest 1 i teraz mam questa 2. Jakieś porównanie w tym vr mam. Każde z tych googli miało przynajmniej zadowalające śledzenie ruchów. Jak przyjdzie g2 to zobaczymy, bo nie miałem jeszcze WMR i jak będzie tak źle jak niektórzy piszą to pójdzie zwrot do xkoma :D.
  • Odpowiedz
@Ksionc-Tomasz: Głównie chodzi o trzymanie rąk przy biodrach np. bieganie w onward albo itemów w SkyrimVR. To zrelaksowana pozycja i tam po prostu technicznie kamery nie sięgają. Oculus ma tak rozmieszczone że ich kamery sięgają.
  • Odpowiedz
@Ksionc-Tomasz: No działa dobrze nikt nie neguje ale tracking Oculusa wciąż działa jeszcze lepiej, nie gubi sie kompletnie wcale praktycznie, nie musisz o nim myślec, działa praktycznie w każdym świetle nawet lekkim czy uber mocnym (bo używa światła podczerwonego a nie widzialnego).

Wszystko rozchodzi sie o to czy akceptujesz używalny zamiast idealnego trackingu czy nie.
  • Odpowiedz
@Navari: Nie tylko Sebastiana oglądam. Tyriel mówi dosłownie to samo na temat trackingu w g2. Jest w pełni wystarczający jak dla niego :). Wiadomo każdy ma inne standardy na ten temat, bo znajdziesz też na pewno osobę co ci powie, że wszystko co nie ma latarni to ma dziadowski tracking :D. Nie wiem zobaczę jak przyjdzie. Ja dużo nie wymagam od śledzenia ale jak będzie sporo gorsze od questa to
  • Odpowiedz
@Navari: Dla mnie jest idealny - nie wiem o co Ci chodzi ¯\_(ツ)_/¯

Możesz go zgubić chyba tylko trzymając dłuższą chwilę ręce za głową

@ReevoX Niektórzy piszą i nie wiedzą o czym, lub wymyślają jakieś nieistniejące scenariusze - jak nie wiem... symulator zakładnika, gdzie kontrolery musisz mieć za głową xD
Ksionc-Tomasz - @Navari: Dla mnie jest idealny - nie wiem o co Ci chodzi ¯\\(ツ)\/¯

...
  • Odpowiedz
@Navari: tu chyba chodzi o podejscie. Fb robi tani model, zbierze wiekszosc rynku i developerzy beda na to robic gierki w pierwszej kolejnosci. Cena gier jest taka sama. Zeby zgarnac developerow bo oni sa najwazniejsi to trzeba im dac duza grupe klientow. Kolo sie zamyka. Teraz trzeba czekac na ruch microsoftu. Tu trzeba miec forsy jak lodu ale poza tym ludzi z wiedza. Apple nie byloby tak wielka firma jakby
  • Odpowiedz
@PanZupa: Teraz PCVR to będą pewnie głównie porty z Questa, stety niestety. Stety bo będzie więcej gier, niestety bo będą blokowane żeby poszły na Quescie.

Microsoft to jest takie 50/50, nie liczyłbym na nich. HP korzysta z ich trackingu tylko dlatego że nie ma tak naprawde alternatywy, mieli tyle okazji żeby WMR było super i po prostu olali temat. Gdyby WMR wystartował z 4 kamerami i pracowali mocniej nad softem
  • Odpowiedz
@Ksionc-Tomasz: nawet w filmie w 1:20 co wysłałeś widać wskakiwanie trackingu, jasne że działa i da sie grać ale wiele osób to odrzuca np. w SkyrimieVR gdzie trzymasz miecz przy biodrze i nagle widzisz że Ci lata bo no miecz jak to miecz jest długi ( ͡° ͜ʖ ͡°) i w polu widzenia nawet gdy masz ręce przy biodrach. Recenzja UploadVR też to wyszczególnie.

Jasne da
Navari - @Ksionc-Tomasz: nawet w filmie w 1:20 co wysłałeś widać wskakiwanie tracking...
  • Odpowiedz
@PanZupa: Ma znaczenie, AR i VR dzielą ze sobą dużo ale no są innymi rzeczami. Jeżeli nie chcą robić własnego Questa z własnym ekosystemem i własnym sklepem to nie są żadną konkurencją dla Questa.

Jezeli nie chcą robić konsoli VR jaką jest Quest to nie sa konkurencją i nic dla nas nie zmienią.
  • Odpowiedz