Wpis z mikrobloga

No i wersja M4 GTS lepsza niż Porsche 911 GT3 RS - jak powiedział Jeremy Clarkson ponieważ... Hammond ma 911;) a tak serio fajne auto i zdecydowanie lepiej że w benzynie - diesle poza tymi które BMW pakuje do wersji M50d powinny być zakazane - do ciężarówek tak ale do osobówek? Przyjdzie na szczęście ta „moda” do nas z USA jak automaty, które też uważano za wynalazek szatana - a w USA
@cwlmod: Nic. Poza ich okropnym dźwiękiem. Mnóstwem rzeczy które mogą się zepsuć. Droższymi naprawami. Jak są nowe to są spoko - moment obrotowy, spalanie, wszystko fajnie. Jednak realia polskie są takie że auta mamy kilku kilkunasto letnie wiec nie jest tu już tak kolorowo. Po prostu nie stać mnie żeby jeździć autem, w którym silnik wymaga specjalnego traktowania i kosztownych wymian. Mam dwie hondy z k20 silnikami - jedna ma 12
@cwlmod: Udawanie w sensie nie jest to M1, czyli pełnoprawne M, tylko jedynka ze wszystkimi dodatkami z M pakietu i w ramach marketingu nazwali to M135i czy też M Performance Automobile, to są w zasadzie po prostu hamulce z M pakietu, zawieszenie, dodatkowe opcje ustawienia silnika/skrzyni/zawieszenia pod siebie, wygląd i tyle. M135i jest dokładnie jak 435i, w którym są wszystkie dodatki z M pakietu. Odstępstwem tutaj były właśnie te silniki i
@barteqckz: Co w dieslach wymaga specjalnego traktowania? Wszystkie silniki dzisiaj mają turbo, więc czy benzyna czy diesel to na jedno wychodzi. Diesle to woły robocze do robienia tras. To na co psioczysz to nieznajomość tematu.

Jak się kupuje starego diesla to trzeba być gotowym na renowację osprzętu. Taki silnik pewnie zrobił ponad 500k km i wrzucenie w niego 10 żeby zrobił kolejne 500k to nie jest wygórowany koszt.
w ramach marketingu nazwali to M135i czy też M Performance Automobile, to są w zasadzie po prostu hamulce z M pakietu, zawieszenie, dodatkowe opcje ustawienia silnika/skrzyni/zawieszenia pod siebie, wygląd i tyle


@StormRider: #!$%@? chłopie, a czym się w takim razie różni M4 od M440i? Czy to też nie są hamulce M, zawieszenie M, dodatkowe opcje sterowania silnikiem (guziki M1/M2), inna skrzynia i parę wstawek w podwoziu?

Wersja MPerformance to wersja usportowiona,
@cwlmod: Musisz się mnie pytać czym się różni? M4 jest w pełni rozwijane przez osobny zespół, zawieszenie, silnik, poszerzone nadwozie, inne elementy aerodynamiczne - tego nie znajdziesz w M440i.

Wersja MPerformance to wersja usportowiona, więc ma mieć większy silnik niż normalne wersje i mieć osprzęt m pakietowy.


Czyli właśnie przyznałeś, że logiczne jest to, że M135i powinno mieć większą moc niż 435i, a przecież tego się czepiałeś na poczatku?

Zdajesz sobie
@StormRider: Jeździłem X6 G06 z 2019 roku - świetnie się tym jeździło fajne wyprzedzanie - nie tak jak w F16 z tym samym silnikiem (40d) nie mniej jednak auto za 600 tys to trochę sporo jak na nasze realia wiec na własność bym nie był w stanie kupić auta w cenie domu - a 2 litrowe wykręcone diesle (na 180 i więcej koni to bezsens). Z jakiegoś powodu Japończycy odchodzą od