Wpis z mikrobloga

  • 0
@cwlmod nowe silniki na B słupku póki co sprawują się bardzo dobrze. Musieli się poprawić po wtopie wizerunkowej z chyba najgorszym silnikiem w historii czyli N20.
  • Odpowiedz
@widme: A to nie o to chodzi, że twój model jest po prostu tańszy przez ten silnik?

Pozostaje życzyć szczęścia. 245 koni piechota nie chodzi, a fajnie się tym mimo wszystko jeździ ;)
  • Odpowiedz
@widme: Wręcz zajebisty. Byłem ostatnio na torze i gosc po 2 trackdayach był szybszy od zmodowanych focusów rs2 i rs3, merca c63 amg czy bmw m2/m4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@cwlmod: Jedyne co (chyba) mógłbym mu zarzucić to FWD. Jeździłem pare razy mocnymi fwd i nie podchodziło mi to.

Co do toru to liczy się technika i kierownik. Takie M2/M4/c63 to mocno narwane auta. Utrzymanie ich w wyścigowej linii to wyzwanie już dla conajmniej srednio-zaawansowanych.

Troche d--a piecze, też bym chętnie bym się na taki tracday wybrał moim klocuchem.
widme - @cwlmod: Jedyne co (chyba) mógłbym mu zarzucić to FWD. Jeździłem pare razy mo...

źródło: comment_1605512518H78ihR1oLgfU7jaB7XTVhN.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@widme: Były takie klocuchy w postaci G20 M340i xdrive i kierowca stwierdził, że fajnie jeździ ale na tor jest zdecydowanie za ciężkie. To akurat był dosyć ciasny tor więc te 400-500 koni się tak nie przydawało, a w zakrętach masy tych aut robiły swoje.
  • Odpowiedz
@widme: Dokładnie. Przed tą drugą eNką były tylko auta typu lancer czy impreza z klatkami bezpieczeństwa + najszybsze było porsche gt3. Szczególnie to porsche mnie zaskoczyło bo jednak to co prawda rewelacyjnie wyważone ale wciąż tylko RWD. Jednak Porsche to klasa sama w sobie.

Powiem ci, że z tym FWD nie było aż tak źle na torze. Na podsterowność specjalnie nie narzekałem, bo szpera jednak robi swoje. Problemem było przegrzewanie
  • Odpowiedz