Wpis z mikrobloga

CIOTN - Ciekawa Internetowa Oferta Taniej Nieruchomości. #ciotn

Jak dla mnie ten budynek, to ikona stylu przełomu lat 70/80 w budownictwie jednorodzinnym. W takich domach mieszkali tylko możni ówczesnego świata, którzy zazwyczaj solidnie związani byli z partią. Wewnątrz oczywiście dobra luksusowe niedostępne dla klasy robotniczej, a w garażu samochód z znienawidzonego zachodu. Nie znam się za bardzo na stylach, więc niech mi może ktoś podpowie co to jest ana moje oko coś pomiędzy art deco a brutalizmem. W każdym razie jako #wykopplus30club za gówniaka często podziwiałem tego typu wille, jak coś z innego świata, bo i zresztą z innego świata były.

Jako #ciotn się jak najbardziej kwalifikuje, bo cena za metr na poziomie 1 375 zł, to bardzo tanio jak na taką nieruchomość. Wielka szkoda, że nie ma zdjęć ze środka.

https://www.otodom.pl/oferta/dom-w-miejscowosci-wypoczynkowej-ID484Q3.html#9ba33cd482

dom w miejscowości wypoczynkowej
Zaniemyśl, średzki, wielkopolskie
550 000 zł
1 375 zł/m²

#nieruchomosci #pieniadze #dom #wielkopolska #poznan #srodawielkopolska #srem #architektura #ciekawostki #wykopplus30club #70s #80s #budownictwo #design
pogop - CIOTN - Ciekawa Internetowa Oferta Taniej Nieruchomości. #ciotn

Jak dla mn...

źródło: comment_1604436411SF1tpRuE2t40hLED08MpTW.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@beer_man: Porównując do Warszawy, to jest to zaledwie pół godziny jazdy od Poznania, tymczasem korki w Warszawie potrafią sprawić, że jadąc gdziekolwiek tyle to będziesz stał.
  • Odpowiedz
W takich domach mieszkali tylko możni ówczesnego świata, którzy zazwyczaj solidnie związani byli z partią.