Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Ale się #!$%@?łem, idę do sklepu zareklamować buty i mówię, że nie mam paragonu (płacone gotówką), ale znam datę i kwotę, więc mogą z systemu wziąć kopię. A gość do mnie, że nie i #!$%@?, powtarzał jak #!$%@?, że i tak muszę mieć paragon albo potwierdzenie z banku, gdzie mówię typowi 4 razy, że nie płaciłem kartą...
Co ja mam zrobić oprócz szukania paragonu? (°°
#prawokonsumenckie #zakupy #buty #sneakers #sklepzdykty
  • 28
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wysokocenionyspecjalistawbranzyit: @super_gej: @Joachim_Mordechaj: @Letoo: @Ivanow: @krzysssss: @Rruuddaa: @Hav0c: @xoes:
Wołam, żeby powiedzieć jak się potoczyła sprawa.

Z racji, że infolinię mają czynną 4h dziennie to w środę napisałem maila do obsługi klienta sklepu (Distance.pl). Opisałem jak wygląda sytuacja z paragonem i jak wyglądało podejście obsługi sklepu. Nie dostałem odpowiedzi, więc niedawno zadzwoniłem. Pan od razu skojarzył sprawę i poinformował mnie, że od razu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@radziuxd: no to zawołaj jeszcze raz jak się finalnie skończy bo coś czuję że to nie koniec miras ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale życzę powodzenia
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Hav0c @super_gej
Po uszkodzeniach buta jestem przygotowany na odrzucenie roszczenia, to że pękła poduszka gazowa i sączy się woda to powinni przyjąć, ale też ten sam but mi się przetarł już niemal na wylot w miejscu czubka dużego palca xD
Więc pewnie #!$%@?ą złe użytkowanie albo uszkodzenie mechaniczne, ale przynajmniej ktoś to rozpatrzy i nie będzie mi #!$%@?ł, że nie, bo paragon.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Hav0c: @super_gej: oddałem dziś buty, wszedłem do sklepu cały na biało, mówię "chciałem zareklamować buty, ale nie mam paragonu i kontaktowałem się z obsługą klienta". Drugi kasjer do tego pierwszego momentalnie "przyjmij" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pomijając ten śmieszny fakt, paragon w systemie się odnalazł, a buty zostały przyjęte. Sprzedawca powiedział, że z jego doświadczenia wynika, że będzie wymiana, bo jak pisałem wyżej jebły obie poduszki
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Hav0c: @super_gej: zaskoczę Was pewnie, w poniedziałek dostałem SMSa, że reklamacja została uznana. Byłem dziś w sklepie i mogę wybrać coś w tej cenie lub droższego z dopłatą, mogą być dwie pary, cokolwiek, taki voucher na 434zł mi się zrobił. Trochę się mimo wszystko zawiodłem, bo wolałem wziąć gotówkę i iść do Sizeera czy gdzieś, ale trudno.
Co więcej mam ponoć dwa lata na to, żeby się zdecydować, bo dziś
  • Odpowiedz