Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Volmz: tuner się zarzeka że daje, przez parę dobrych miesięcy narazie też daje z tego co wiem, musiałbym go podpytać jak po takim czasie bo się chwilę z nim już nie widziałem

Choć dużo było sceptycznych komentarzy
  • Odpowiedz
@nadrat24 mam takie same odczucia, już 5cylindrowe były pod tym względem tragiczne.

@Volmz wątpię, żeby tak było, gdyby takie Volvo najlepiej skręcało to trochę zagina prawa fizyki.
Większość Betek zjada? Chyba sprzed epoki albo 2litrowe, one mają ponizej 6s do sety.
Bo nie trzylitrowe ;)
  • Odpowiedz
@nadrat24 promień skrętu był problemem w starszych modelach. Jeżdżę S80 I gen i jest to chyba model z największym promieniem, nie wiele niższy od serii FH ( ͡º ͜ʖ͡º) kolega ma S80 II i już jest normalnie. W końcu zawias z mondeo.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Horvath: może być, pewne jest ze w czasach 1 gen s60 volvo charakteryzowaly sie skretem rodem z barki rzecznej. Pewnie r5 poprzecnie pedzace przod nie pomagalo
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@kipowrot możesz wątpić, Ty nigdy nim nie jechałeś a ja tak ;)
Zjada większość betek na drodze, bo większość auto to albo E46/90 lub E60, albo nowsze modele z 2.0 benzyną. Te pierwsze rzadko kiedy mają powyżej 300 kuni (a prawdziwych M-ek jeździ niewiele) i do tego napęd na tył który nie pozwala szybko przyspieszyć w słabych warunkach atmosferycznych. Nowsze betki owszem potrafią mieć x-drive i ponad 350 kucy ale ich zbyt
  • Odpowiedz