Wpis z mikrobloga

@NaczelnyWoody: Nadrabiam... na upartego to będzie nadal dostępne, widziano pracowników którzy nie są osobami publicznymi i upublicznianie ich wizerunku (transmisja na żywo CHYBA też pod to się zalicza). Ale cóż... dykta.
@NaczelnyWoody: To prawda. Nigdy nie mówiłem, że lubiłem obcować z polakami (nie licząc w necie, bo wtedy chociaż starają się udawać mądrzejszych niż są ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) ale teraz jak trzeba wyjść to mi się odechciewa. Ale cóż. Liczyć na taką sytuację jak miała miejsce tu, "niechcący" przed kamerą maska opada, nagranie trafia do sieci (wykop pomoże mi mnie znaleźć xD) i zacznie się zabawa.
@Mojs: Praca w obsłudze klienta to teraz dramat XD Zwalniajcie się kto może xD Chyba że chcecie aby wam zrobili w sklepie inbe i wrzucili was bez zgody na jutuba i facebooka gdzie obejrzą was tysiące osób a potem jeszcze zrajdują wam profil na FB xD
Ciekaw jestem czy ktoś w ogóle za to beknie
@NaczelnyWoody: Jak napisałem - liczę na to. Nawet jako klient, liczę na imbę. Bo ja nie odpuszczę, mam trochę wolnego czasu - a sam siebie cenię dość wysoko ( ͡° ͜ʖ ͡°) i mój czas więc za zmarnowany czas, sądzenie się, będę wnioskował o wszelkie koszty na nagrywającym mnie bezprawnie (tak prawo znają xD) + zadość uczynienie za zmarnowany czas (coś wymyślę, np praca bo muszę łazić