Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, mam pytanie dotyczące gwarancji/zwrotu w sklepie.

Sprawa wygląda tak:
1. Kupiłem w sklepie miskę WC z deską wolnoopadającą w wariancie slim.
2. Po dwóch tygodniach od zamontowania system wolnego opadania padł więc stwierdziłem, że napiszę do producenta z pytaniem czy to jakiś feature i czy ewentualnie da się to jakoś samemu naprawić. Produkt kosztował 800zł więc jakiegoś poziomu obsługi i jakości produktu mogę się spodziewać.
3. Producent poprosił o fakturę, żeby zweryfikować produkt i po kilku dniach napisał, że nowa deska już do mnie jedzie, co uważam za mega pozytyw.
4. Po przyjściu okazało się, że deska jest inna (wersja gruba). Producent powiedział mi, że on wysłał taką deskę do modelu WC jaki jest na fakturze.
5. Sprawdziłem sobie kod produktu z internetem i faktycznie okazało się, że internet wyświetla deskę grubą.
6. Napisałem do sprzedawcy, a on mi powiedział, że faktura jest poprawna i on źle pierwotnie wysłał produkt.

Nie sprawdzałem faktury po przyjściu produktu bo skoro dostałem to co zamówiłem, to nie widziałem do tego podstaw (była pozycja PRODUCENT + MODEL + Miska WC z deską wolnoopadającą). Teraz sprzedawca mi mówi, że on ma mnie w dupie, bo producent już mi dał jakąś tam deskę (to nic, że chcę ją odesłać bo mi jest w ogóle nie potrzebna i nie chcę takiej grubej), a ja mam pomylony produkt więc nie widzą podstawy, żeby wymienić mi moją deskę slim na deskę slim, bo przecież na fakturze jest WC z grubą deską ( ͡° ʖ̯ ͡°). Producent twierdzi, że oni nie mogą mi wysłać deski slim bo nie ma jej na fakturze, mimo tego że wysłałem im zdjęcia i muszę poprosić o korektę faktury. Trochę tego nie rozumiem szczególnie, że tamtą wysłali mi od strzału.

Mirki jakiś pomysł?

Nie chcę oczerniać producenta, ani sprzedawcy więc nie będę pisał publicznie o kogo chodzi

#prawo #zakupy #dom #prawokonsumenckie
  • 4
@Bgkce: Przy tym kodzie produktowym kilka zdjęć na stronie sklepu jest z deską grubą, a wizualizacja jest z deską cienką. Podejrzewam, że wrzucając produkt do koszyka miałem otwarte właśnie zdjęcie z tym wariantem slim.
@Adams_GA: A jak? :) mam powiedzieć, ze dostałem towar niezgodny z umową? Czy sprzedawca nie będzie mógł zadać zwrotu całego towaru? Przyznam, że 14 dni bez WC byłoby dosyć trudne ( ͡° ͜ʖ ͡°)