Wpis z mikrobloga

@Kick_Ass
zawias dostaje po dupie - stać go, naprawi a poza tym wcale nie dostaje. Auto przewidziane na 4 osoby i pełny bagażnik. Zniesie bez problemu.
przednie koła mają mniejszy docisk - ale on nie jedzie tak robić czasówki na torze.
auto gorzej się prowadzi - jak nie jedzie ekstremalnie to nie ma żadnej różnicy, patrz punkt 1.
Dupka piecze, taka sama beka z gołodupców których boli, że ludzie wstawiają do takich
@Kick_Ass: "smietnik" "gówno" "porażka" - cos czuje ze dziewczyna uciekła od Ciebie z kolesiem w S197 i od tego czasu zle Ci sie to auto kojarzy :) A tak na serio - nie masz ewidentnie pojecia o czym piszesz i wychodzi z Ciebie ta negatywna podbita jadem polskość.

Jestem ciekaw jakim autem Ty jezdzisz , deska rozdzielcza nie wskazuje ze jest to jakis nietuzinkowy samochód :)

Co do mustanga - tak
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Trollsky: Bylejakość tego samochodu to po prostu zadziwiająca jest. Wsadzić mocny silnik do wozu drabiniastego z żenującymi hamulcami i fatalną kontrolą trakcji, no faktycznie, potrzebny tu kierowca żeby np nie rozjechać dzieci albo nie #!$%@?ć fikołka jak ten typo https://warszawawpigulce.pl/wstrzasajace-nagranie-z-wypadku-na-pulawskiej-cztery-osoby-ranne-w-tym-kobieta-w-ciazy-wideo/
Jechałem tam chwilę po tym , jeszcze kurz nie opadł.

Dziadostwo na kółkach , akurat ojciec ma takiego z 2016 roku na warsztacie, zawieszenie do remontu średnio co pół roku, czy
@Kick_Ass: 2016 to juz s550 czyli 6 generacja, na zdjeciu jest s197 czyli 5 generacja w przedlifcie (2005-2009) przez wielu uwazana za ostatniego prawdziwego mustanga. Ale dalej wrzucaj wszystko do jednego wora, generalizuj - tak własnie robią ludzie kiedy wiedzą ze nic nie wiedzą a chcą zabłysnąc :)
@Kick_Ass: nowszy napewno lepiej sie prowadzi i lepiej hamuje bo to jednak nowoczesna konstrukcja. Pytanie czego oczekujesz od auta - osiągów czy ogólnopojętego funu i oldschoolowego "feelingu" (trudno mi dobrac odpowiednie polskie słowo) Widze juz nie cisniesz "gównami" i "smietnikami" - widzisz da sie podyskutować o autach bez bycia jaskiniowcem :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Trollsky: zdania nie zmienie, dyskutować mogę zawsze. Problemem większości mustangów v gen. na naszym rynku jest w sporej części ich powypadkowość , oraz to że to jednak auto w przeważającej części skrojone na amerykański rynek , zawias do jazdy na wprost i słabuutkie hamulce. Szanuję mustanga za rozpoczęcie mody na retrofuturyzm.
@Macke: Multiple p0laku
@Kick_Ass: w moim bulicie jest zawieszenie ford performance i za moment wkładam 4 tłoka z GT500 z tarczą 355mm wiec tutaj sie nie zgodze ze te auta jadą tylko na wprost. Tak było 20 lat temu, amerykanie zaczeli w pewym momencie odrabiac zadanie domowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Trollsky: tak było w wersjach o których piszesz. Mogli dać zawieszenie niezależne ale po co. Oczywiście wszystko można przerobić, dodać spojelrów dla lepszej aerodynamiki, zawias na poliuretacnach, progresywne sprężyny, widziałem nawet drążki panharda z regulacją, mocniejsze heble, pomajstrować przy geomerti, ale to stwarza wysokie koszta,szczególnie w usa a wtedy wychodzi na to że lepiej kupic c6 która pod każdym względem biła mustanga na głowe.
@Kick_Ass: Pionowy nacisk na hak ok 100kg który jest dużo dalej oddalony od tylnej osi niż przykładowo wypchany 100kg bagażnik powoduje że tak, tylna oś jest mocniej obciążona, a czy to etap dostawania po dupie to nie wiadomo, napewno właściwości jezdne i doznania są ciekawe :D