Aktywne Wpisy
![brazowooka_eS](https://wykop.pl/cdn/c0834752/88b835953172913e606833a69fb89a90932471a203fd911d53398c3800102ef0,q60.jpg)
brazowooka_eS +379
Wracałam dzisiaj z pracy, przechodziłam obok paczkomatu i jakaś dziewczyna otworzyła sobie zdalnie paczkę i mi #!$%@?ła w czoło skrzynką xDDD
Mój głos zdobędzie tylko ta partia, która nie poprze kredytu 0 procent, nawet jeżeli się całkowicie nie zgadzam z resztą jej programu. Partia, która poprze ten program jest u mnie skreślona na zawsze, niezależnie od tego co zrobi i do tego samego będę namawiał wsyzstkich znajomych.
Plują nam w twarz, więc będzie bojkot i nie obchodzi mnie żadne gadanie, że 1 osoba nic nie zdziała. Może i nic nie zdziałam, ale twardo
Plują nam w twarz, więc będzie bojkot i nie obchodzi mnie żadne gadanie, że 1 osoba nic nie zdziała. Może i nic nie zdziałam, ale twardo
#nfz #polska #sluzbazdrowia
źródło: comment_1601545765z7iItTXNfDvbTPvriDRfUp.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@chew_fatman: Jak się dodzwonisz do centrali, to daj znać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
U mnie w pracy - a robię dla prywaciarza, gdzie hajs się musi zgadzać i zapewniamy najwyższą możliwą jakość obsługi klienta - taki widok to normalka.
Odbiera recepcjonistka, wita się, pyta się czy chodzi o stan nagły, jak nie, to czy osoba dzwoniąca może poczekać.
A później kończy klikanie w kąkuter, żeby załatwić sprawę / zabukować wizytę / sprawdzić wyniki / whateva poprzedniej osoby, która czeka na telefonie.
I w ten sposób, osoby dzwoniące nie psioczą, że '#!$%@? piguły nie odbierajo', tylko wiedzą, że muszą poczekać i
Komentarz usunięty przez autora
@GregPelka: xD kupicie se moze jakis IVR...
@r0k0: Jak Ty to sobie wyobrażasz w lecznicy dla zwierząt? xD
Komentarz usunięty przez autora