Wpis z mikrobloga

@rapidd: Fajne auto, sam właśnie kupiłem tylko 2.4 D5.
Skrzynie automatyczne w volvo v70/s60 nie zamulają, za to się psują jak p------e.
Przez dwa lata w firmowym V70 2.5T jest już trzecia skrzynia(oryginalna i druga wymieniona się zepsuły).
Wymiana skrzyni, olej itp trochę kosztują, regeneracja to 5000zł,
dlatego te auta z automatami są zauważalnie tańsze niż manuale.
  • Odpowiedz
@rapidd: Może nie potrzebnie Cię zraziłem.
Jeśli jesteś poważnie zainteresowany tym autem, to zrób dłuższą jazdę testową, po trasie, po mieście, tak żeby wszystko się rozgrzało porządnie.
Każde szarpnięcie przy zmianie biegów to większa szansa, że skrzynia się wkrótce wysypie.
  • Odpowiedz
@rapidd wlasnie w takim siedzę. Poprawne oznaczenie to 2.5t. Mam takiego w manualu. Automatu nie ma się co bac, jeśli był zmieniany olej w skrzyni to będzie git. Auto radzi sobie fest z dużymi przebiegami i LPG. Za to zawsze jest problem z napędem. To jednak jest do ogarnięcia w życiowych pieniądzach. No i łatwo zrobić z tego auta parę koni więcej :)
Golfinho - @rapidd wlasnie w takim siedzę. Poprawne oznaczenie to 2.5t. Mam takiego w...

źródło: comment_1601402879SURz2pjSudRkK4mZqmGkQm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@piant: Przekładnie kątowe nie należą do najtrwalszych. Za to jak wszystko działa to jest mailina :) U mnie fart - kątówkę robił poprzedni właściciel.
  • Odpowiedz