Wpis z mikrobloga

@Wyrewolwerowanyrewolwer: Nie pluję na sieć, żeby nie było ;) Raczej na wszystkich operatorów wirtualnych. Miałem kiedyś dokładnie taką sytuację- przestała mi działać karta sim i tydzień czekałem na nową. W przypadku zwykłego operatora idziesz do salonu i wymieniasz w 2 minuty.
  • Odpowiedz
  • 0
@Mezir ja zrezygnowałem po tym jak wyłączyli możliwość doładowywania zdrapką Play - przestała przedłużać ważność konta. Pripejd to pripejd. Doładowuję kiedy chcę, używam kiedy chcę. To się niczym nie różni od Orange Flex.
  • Odpowiedz
@Bodzias1844:

ale #!$%@? xD od dwóch lat zero problemów. Zasięg mam lepszy niż w Playu mimo, że działają na tych samych nadajnikach. Czary nie? Plus obsługa klienta najlepszą chyba ze wszystkich operatorów.


To nie czary, zwyczajne #!$%@? xd
Nie ma fizycznej możliwości żebys miał lepszy zasięg
  • Odpowiedz
@swinka_morska: co oznacza, że jak jest słaby zasięg, to się włącza roaming krajowy. Mam Vikinga, żona ma Orange. No jakoś to ona ma częściej problemy z zasięgiem niż ja.
  • Odpowiedz
@Kefir91 lol mam 3 lata kartę z Virgin mobile i nie wyobrażam sobie co musiałabym zrobić żeby ją zepsuć i musieć zamawiać nowa XD ludzie mają jedną i tą samą kartę po 10 lat nieraz więc nie sądzę by był to jakiś problem XD
  • Odpowiedz
@Mezir: jak miałem Virgin Mobile to też miałem problem z zasięgiem. Ale jako że wirtualni operatorzy korzystają z cudzej infrastruktury to wystarczyło przełączyć się na nadajniki T-mobile. Nie wiem czy tutaj jest taka opcja, ale polecam sprawdzić gdzieś w opcjach

(Tak jest u mnie)
Komórkowa transmisja danych -> Operator sieci i wyłączyć automatycznie. Wyszukać innych operatorów i spróbować się z którymś połączyć
  • Odpowiedz
@Madkapolka: Ale rozumiesz, że karta może zwyczajnie przestać działać, niekoniecznie musisz ją pogryźć, czy rozbić młotkiem? Jednemu będzie działać 10 lat bez zarzutu, a inny może „na dzień dobry” dostać niesprawną. Z resztą podałem to jako przykład. Brak salonów jest wadą operatorów wirtualnych i tyle ¯_(ツ)_/¯ Jak komuś to nie przeszkadza, to super- niech korzysta. Nikogo nie przekonuję do „dużych” telekomów.
  • Odpowiedz
Od ponad roku jestem Vikingiem. Zero problemów z zasięgiem czy też internetem. Może sprawdźcie swoje telefony? Ściągnąłem do sieci kumpla i też zadowolony.
  • Odpowiedz