Wpis z mikrobloga

@anussatanus: Ciężko mi się odnieść do PS, ale ostatnio oglądałem trochę filmików z frontu ukraińskiego. Wystrzał z karabinu czy z ckmu były bardziej podobne do asg niż do tego co znamy. Myślę, że większość ludzi ma w głowie tak zakorzenione hollywodzkie produkcje i podkręcone dźwięki z innych gier, że gubi się przy prawdziwym realizmie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MajoZZ: sa filmiki porownujace dzwieki z hll i ps, mozesz poogladac. Tutaj dzwiek nie jest lepszy pod wzgledem "realizmu"ala hollywood a to jak sie rozchodzi, jak brzmi z roznych kierunkow itd itd. ps robiu tu lesza robote niz hll, choc ostatnio cos w hll poprawiali, ale dawno nie gralem i nie wiem jak to aktualnie wyglada
@anussatanus: Melomanem nie jestem. Jednak w hll bez problemu słyszę wroga obok czy skąd mniej więcej pada strzał. Np. w takim pubg koleś przebiegał mi za plecami, a ja nie słyszałem skąd.
Z mojego punktu widzenia jest ok. Spotkałem się jednak z podobną opinią o której mówisz. Ponoć wcześniej były naprawdę kiepskie - nie wiem.
@GwachQar: Mam ten sam dylemat, z dwa lata temu szukałem jakiegoś FPS IIWS i kupiłem Day of Infamy, ale mało ludzi grało zaraz, nie rozwijali i lipa. Trochę się zraziłem. Teraz znowu bym pograł w coś takiego i też zastanawiam się miedzy tymi dwiema. Jednak wole chyba bardziej realizm (grałem w Red Orchestre i Rising Storm2), chyba, że HLL ma realizm na podobnym poziomie. Pewnie skończy się tak, że pogram chwile