Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Mam taką rozkminę. Od 12 lat jestem nauczycielem, od siedmiu lat organizuję obozy letnie. Myślę, że wykonuje swoją pracę całkiem nieźle, kompetentnie. Poza całą gałęzią metodyczno-dydaktyczną bardzo ważna jest dla mnie pewna kwestia: "Sprawa Dzień Dobry". To że uczeń/ obozowicz powie "dzień dobry" świadczy nie tylko o nim, ( zwykle mają to gdzieś, jaka opinie ma o nich nauczyciel) , o mnie ( jestem ich wychowawcą, ale nie zawsze to dla Nich ważne), ale też o ich rodzicach, co im zawsze mówię. Opinia jaka mają postronne osoby mają o Twoich rodzicach powinna być dla Ciebie ważna. Zazwyczaj to do nich trafia. Ale opadają mi ręce, kiedy kolega mojego syna z zerówki wita się z nim, ale nie mówi mi "Dzień Dobry". Wczoraj delikatnie mu tłumaczyłem: "Tomek, znamy się? Jesteś kolegą Antka, nie zasłużyłem na Dzień Dobry?". Ale gdy dziś widzę tego samego gościa w sklepie, a On patrzy na mnie, ale dzień dobry nie powie, to kurde nie wiem co myśleć.....Niby nic, ale jednak inaczej myślisz o dzieciach które choć skiną do Ciebie głową.
#truestory #patologiazmiasta #szkola #heheszki #polskiepato #polska #torun
  • 17
@qjava: No praca nauczyciela to trochę katorżnicza praca. Robisz dobrze, rób co robisz, efekty może będą może nie. I tak do tego podchodź. A może będą za pare lat jak coś do nich dotrze i przypomną sobie co mówiłeś.
@qjava: ja z kolei nie mogę nauczyć bombelka, ze do dorosłych mówi się dzień dobry/ do widzenia, a osoby postronne nie pomagają(w tym panie w przedszkolu) i jej odpowiadają „cześć” „pa pa” ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Grzesiek007: nie mów mi o prawie ulicy wśród 6cio Latków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Zabrałem w góry pierwszy raz w życiu ze 120 osób. Wszyscy dziękowali, że ich przetyraliśmy. Prawo ulicy approved.