Wpis z mikrobloga

Początek 2019 roku. Audi projektuje wersję S i RS dla A7. Gdzieś na spotkaniu w Fabryce:

- Hans co to #!$%@? jest?
- Projekt Audi S7 szefe!
- W dieslu?
- No a czemu by nie?
- Nie wstyd Ci? Audi S w dieslu?
- Herr Szefie, dużo momentu, automatyczna skrzynia, quattro. Będzie dobrze! Będzie frajda! Będzie hajs!
- Zobaczymy Hans, zobaczymy...

Pół roku później, prezentacja Audi S7 w fabryce. Szef chodzi wokół prototypu, patrzy, dotyka, zerka przez szybkę, jak by nie mógł wejść do środka. W końcu wsiada, bada siedzenia, widoczność. Hans podaje dane techniczne - "3.0 TDI, 349 KM, tylko 179g CO2/km, 5s do setki..." Szef wysiada, dalej chodzi i myśli, pod nosem mrucząć cicho.... "No nieźle Hans, no nieźle". Wtem schyla się i zauważa rury wydechowe, które są ... sztuczne... Podnosi się, mruży oczy złowrogo i krzyczy:

"HANS! CO TO #!$%@? MA BYĆ?!!!"

Ciąg dalszy tej historii nie jest znany, aczkolwiek Hans musiał mieć jakieś argumenty by przekonać szefa do zastosowania tak beznadziejnego rozwiązania. Zamiast ukryć wydech całkowicie, czego nikt by nie zauważył, bo pełno na drogach zderzaków bez końcówek wydechu, to zrobili jakąś gówno błyskotkę, która nie oznacza nic.

#samochody #motoryzacja #truestory
ChickenDriver - Początek 2019 roku. Audi projektuje wersję S i RS dla A7. Gdzieś na s...

źródło: comment_1600349373SR2scd0SUxak9CRBjMfi2z.jpg

Pobierz
  • 59
  • Odpowiedz
@ChickenDriver: Ale pomyśl, że dzięki temu Audi na każdej jednej sztuce jest do przodu jakieś ~10 euro ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dzięki temu mogli ustalić cenę na bardzo rozsądnym poziomie 83 tysięcy euro XDD
  • Odpowiedz
Nie wstyd Ci? Audi S w dieslu?


@ChickenDriver: xd
tego chcą klienci na takie auto, szybkiego dupowozu do bezproblemowego łykania tras, a nie tankowanie co 300km albo i lepiej.
Serio, te wszystkie duże diesle idą jak złoto. Nawet kojarzę ludzi, którzy się poprzesiadali z przykładowo S63 na S400d, bo to ma więcej sensu( ͡° ͜ʖ ͡°)
A, że przy okazji sport w nazwie też poprawia sprzedaż...
  • Odpowiedz
@ChickenDriver: jezu te atrapy wydechów to jest masakra i mnie pusty śmiech ogarnia jak widzę jakieś drogie auto, dwie duże końcówki wydechu a przez nie widać takie gówno xD Albo w ogóle puste a widac zakrzywioną w dół rurę pod zderzakiem.

Przecież wydech to jedno z fajniejszych miejsc do podkreślenia auta, a oni chyba myślą, że jak coś takiego odjebią to bedą bardziej eko xD
hpiotrekh - @ChickenDriver: jezu te atrapy wydechów to jest masakra i mnie pusty śmie...

źródło: comment_16003502213OcJR53Vt6nxNC47lUrCNF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@kuraku: A ja nie mam nic przeciwko S7 w TDI. Od "wyścigów" jest RS. Bekę mam z Atrapowicza.

@hpiotrekh: Ja bym wolał po prostu brak końcówki na zderzaku. Bo jeśli ma to wyglądać tak jak na moim pic. albo na Twoim, to serio trochę żenka. Jeśli wydech ma być wygięty w dół, to niech mi go nie pokazują. A jak ma być rura z pięknym zakończeniem, to niech
  • Odpowiedz
@ChickenDriver: mocnego diesla jeszcze zrozumiem, bo moment obrotowy może bardziej urwać dupę niż ryk obrotów, ale te wydechy rzeczywiście są absurdalne biorąc pod uwagę katalogowe ceny innych opcji w tych markach.
  • Odpowiedz
@Nullek: Nie ma to znaczenia dla tego wpisu ;) Wiadomo, że w innych miejscach świata jest normalnie. Tylko Europa robi jakieś kombinacje. W sumie mniejsze spalanie = mniejsza emisja ;) Dlatego pewnie postawili na Diesla. Poza tym w Europie biznesmeni latający w długie trasy docenią niższe spalanie, niż gdyby wsadzić tam 350 konną benzynę.
  • Odpowiedz
@ChickenDriver: jezu te atrapy wydechów to jest masakra i mnie pusty śmiech ogarnia jak widzę jakieś drogie auto, dwie duże końcówki wydechu a przez nie widać takie gówno xD Albo w ogóle puste a widac zakrzywioną w dół rurę pod zderzakiem.


Przecież wydech to jedno z fajniejszych miejsc do podkreślenia auta, a oni chyba myślą, że jak coś takiego odjebią to bedą bardziej eko xD

@hpiotrekh: Na szczęście
  • Odpowiedz
  • 0
@ChickenDriver to to #!$%@?, dziś widziałem na wakacjach jakiegoś w miarę nowego Mietka na taxi który miał wkrętem #!$%@? 2x2 końcówki wydechu na dole zderzaka, bez żadnych rur przytwierdzonych do niego. Szkoda że telefonu nie miałem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@ChickenDriver: najlepsze jest kiedy zimą widać, że spaliny wraz z parą wodną są emitowane gdzieś spod samochodu a nie z tego co wygląda na rurę wylotową. Komiczny widok xD
  • Odpowiedz
@ChickenDriver: Audi jako jedna z niewielu marek ma ciekawą i udaną historie jednostek TDI w wyścigach 24h Le Mans. Myśle ze konstruktorzy A7 S mogli chcieć nawiązać do tych silników :)
  • Odpowiedz