Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ten kto nie pracował nigdy z teamem samych kobiet ten życia nie zna.
Jestem teamleaderem w dużej, międzynarodowej firmie. Team z którym pracowałem przez 4 lata został zrestrukturyzowany, więc dali mi inny.
Z racji tego, że korporacja jest bardzo poprawna politycznie to w pewnym czasie zaczęli zatrudniać więcej kobiet, kolorowych, gejów, lesbijki.. ale nie miałem styczności z nimi, poza rekrutacjami, a to też rzadko.

Team składa się z 4 frontend developerek i 1 testerki. Robota ni #!$%@? nie idzie do przodu. Codziennie jedna się skarży na drugą, że ta zrobiła coś źle, a ta tego nie przetestowała, a ta ma zły humor i źle się do innej odnosi.
Nigdy czegoś takiego nie przeżyłem, a w branży pracuję od 12 lat. Zdarzały się drobne sprzeczki, ale to bardzo rzadko. A tutaj mam dramę za dramą.
Project manager od kilku miesięcy wnioskuje o zrestrukturyzowanie teamu, bo mało idziemy do przodu z robotą, a projekt miał być wydany w wersji mvp już w marcu. Zarząd nie widzi problemu.
Dajcie spokój. Gdyby mi tak dobrze nie płacili to dawno rzuciłbym tą robotą.

#programowanie #pracait #feminizm #lgbt

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f5a124a8679b6c666e7b784
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: Pracuję w zespole w którym jest kilkunastu mężczyzn - wrzucili nam jedną laskę i już ludzie mają problemy żeby się z nią dogadać (nie słucha co się do niej mówi, forsuje swoje rozwiązania, obraża się jak ktoś zaproponuje inne rozwiązanie). Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić jak się pracuje tylko z kobietami, ale wierzę na słowo, że musi być ciężko xD