Wpis z mikrobloga

@wojniz: VW obecnie korzysta z technologii mniej więcej 6-7 lat opóźnionej w stosunku do Tesli (baterie, elektronika, o softwarze nie wspominając). Na pytanie Muska o systemy autonomiczne Diess odpowiada, że jest Lane Assisst ( ͡° ͜ʖ ͡°). To raczej pytanie w drugą stronę, co Tesla by z tego miała :P Ale zakładam, że to wiesz, więc +1
  • Odpowiedz
@rod3nt: VW to prędzej czy później nadrobi. a o rynek europejski, bać się nie musi - urzędnicy zrobią tak, żeby było dobrze¯\_(ツ)_/¯

Co tesla by miała.... nie wiem, może nauczyliby się jak zakładać uszczelki do samochodu?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wojniz: no właśnie dostali by gotową technologie autopilota, mercedes, vw, bmw sa do tyłu w tej kwestii, a Tesla może poprawiłaby jakość
  • Odpowiedz
@arturccc: Po co mają pomagać tesli? Swoją technologię opracują. Tesla rynku do tego czasu nie przejmie. A z autopilota nie będzie można korzystać tak długo, aż niemcy nie ogłoszą, że mają technologię¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@wojniz: jakie to gurwa prawdziwe. W USA może nie działa to idealnie, ale sama przyjedzie do ciebie z parkingu. W USA sama zmienia pasy. U nas co 15 sekund trzeba potwierdzać że się siedzi i trzyma kierownicę, żadnego manewru nie wykona bez potwierdzenia, a na parkingu najwyżej sobie wyjedziesz do tyłu jak cię zastawią po bokach
  • Odpowiedz
@arturccc: Ale autopilot to jest w tym najmniej istotny. Tak jak mówi @wojniz: nie będzie w Europie dozwolony tak łatwo. @Argonix: Tu bardziej chodzi o same moduły elektroniczne, osprzęt baterii, sterowniki silników, inwertery. To są lata pracy, które niemieckie koncerny wg mnie pokpiły, bo moda na elektryki to jest ostatnie może 5 lat. W 5 lat nawet skopiować do porządku nie dasz rady. VW np w
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@arturccc: Jedyne przy czym mogliby się dogadać to ładowarki. Tesla ma gotową sieć w Europie. Volkswagen mógłby dosypać trochę grosza i dostać do niej dostęp.
  • Odpowiedz