Aktywne Wpisy

Lardor +136
Tak wygląda obraz 90% kierowców stoduł na kołach czyli brak wyczucia pojazdu ludzie którzy powinni kupić coś małego wybierają wielkie kruwsko na kołach bo jest modne potem sie notorycznie słyszy a zatrzymaniach tramwaju który nie może przyjechać przez źle zaparkowane auto bo właścicel crossOVERA nie potrafi tym jeździć #motoryzacja #samochody
źródło: temp_file6191970992418069005
Pobierz
dorodny-agrest +346
Mam ziomeczka na rybach, bacznie obserwuje mnie od 30 minut. Dostał rybkę i stoi zadowolony. (ʘ‿ʘ) #bocian #wedkarstwo
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz

Ja pc-ta używałem ostatnie jakieś 7 lat temu, więc w tej chwili jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.
Czy ten części będą ze sobą w miarę spoko działały? (tak, wiem, że karta graficzna i procesor pewnie szybko przestaną być najlepszą opcją cenowo / jakościową).
źródło: comment_1599323252L8VwkF2hMlPfOHpWGVm4Rr.jpg
PobierzAle nie wiem, dlatego pytam :D
Wystarczy porównać produkty, by poznać pierwsze różnice. Płyte się dobiera pod określone założenia. Dla mnie MSI jest takim wyborem, a [nie]stety Gigabyte u mnie nie istnieje jak i Asrock xD
Także "x570 tomahawk wifi" nie jest dużo lepsza, ale jedynie delikatnie. Każdy sobie wybiera co mu pasuje.
https://www.bhphotovideo.com/c/compare/MSI_X570_Tomahawk_vs_MSI_GAMING_EDGE_WIFI/BHitems/1561623-REG_1489703-REG
Komentarz usunięty przez autora
Roznica w cenie minimalna, wiec braloby sie lepsza. Tak czy siak sporo pieniedzy jak za samo mobo, a tu jeszcze zaraz nowosci powychodza ... xD
Też zależy co kto potrzebuje od płyty(jakość vrm, audio, wifi, lan, ilość złącz itd.)
"Chipset B550 ma tylko kontroler PCI-E 3.0" czyli d--a.8 , przy tym co teraz bedzie wychodziło
Nie wiem po co 99% użytkowników więcej, nie mówiąc o wkurzającym wiatraczku i większym zużyciu prądu przez płytę.
Zresztą to pcie 4.0 będzie miało znaczenie tylko w full hd i niżej przy rtx 3080 po oc i wyżej.
W grach różnicy między ryzenem 3600 a 3700x praktycznie nie ma.