Wpis z mikrobloga

Mirki specjaliści z tagów #pcmasterrace #gry #nvidia #amd #intel , gdybyście teraz (albo do końca roku) mieli składać maszynę do gier, bez monitora z budżetem gdzieś do 5-6k, choć im mniej tym lepiej - tak, żeby uciągał nowe gry z dużą jakością i szybkością jeszcze przez miarę długi okres - to jaki zestaw / składowe byście wybrali?

Ja pc-ta używałem ostatnie jakieś 7 lat temu, więc w tej chwili jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 1
@scriptkitty No to albo teraz albowiem pod koniec roku. Bo pod koniec roku będzie inna sytuacja niż teraz. Prawdopodobnie wyjdą do końca roku nowe karty od amd. A za chwilę wychodzą nowe od nvidii.
  • Odpowiedz
@Norbit11: @scriptkitty: Spoko dokladnie to oznacza.
Wystarczy porównać produkty, by poznać pierwsze różnice. Płyte się dobiera pod określone założenia. Dla mnie MSI jest takim wyborem, a [nie]stety Gigabyte u mnie nie istnieje jak i Asrock xD
Także "x570 tomahawk wifi" nie jest dużo lepsza, ale jedynie delikatnie. Każdy sobie wybiera co mu pasuje.
https://www.bhphotovideo.com/c/compare/MSI_X570_Tomahawk_vs_MSI_GAMING_EDGE_WIFI/BHitems/1561623-REG_1489703-REG
  • Odpowiedz
@Norbit11: Nic nie pisze o kręceniu, a na ten procek vrm nie ma tragedii na tej plycie :D Nie polecam kazdemu sobie krecic itd.
Roznica w cenie minimalna, wiec braloby sie lepsza. Tak czy siak sporo pieniedzy jak za samo mobo, a tu jeszcze zaraz nowosci powychodza ... xD
  • Odpowiedz
@repulsive: Jako chipset to wiadomo że x570, chociaż 99% użytkowników on się nie przyda w porównaniu do b550.
Też zależy co kto potrzebuje od płyty(jakość vrm, audio, wifi, lan, ilość złącz itd.)
  • Odpowiedz
@Norbit11: Szkoda, ze te naprawde dobre plytki od Asus, Msi i Gigabyte'a kosztuja sporo...
"Chipset B550 ma tylko kontroler PCI-E 3.0" czyli d--a.8 , przy tym co teraz bedzie wychodziło
  • Odpowiedz
@repulsive: Pcie 4.0 jest na gpu i dysk m2