Mechanik zdradził prawdę o naprawach nowych aut. To ruina dla portfela

Planujesz zmienić swój samochód na młodszy licząc na to, że wiek i niższy przebieg uchronią cię od kosztownych wydatków
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 293
- Odpowiedz
Planujesz zmienić swój samochód na młodszy licząc na to, że wiek i niższy przebieg uchronią cię od kosztownych wydatków
Komentarze (293)
najlepsze
@jegertilbake: Akurat Toyota bez zabezpieczenia korozyjnego to nie, nie pojeździ. Powstała cała branża zabezpieczania nowych samochodów zwłaszcza Toyota antykorozyjnie, bo producent już tego nie robi.
To był 1.9tdi
Podobnie każda kolejna generacja benzyny i "tego się nie zagazuje" :)
Zmieńcie pośrednika ubezpieczeniowego bo was rżnie na prowizji.
P.S. Jakby nie Taxi to do nowego pakiet ubezpieczenia za całe 1 zeta na rok dawali.
Ale jak wybierałem, to sam byłem w szoku. W firmie SQ7, SQ8 + kolejne SQ8 w dieslu. Te samochody po 150 kkm przebiegu się sypią. Serwisy umywają ręce, bo nie wiedzą, co się
@Roess: w Warszawie bardzo trudno kupić Priusa lub Corollę używaną, bo wszystkie są szybko skupowane przez firmy zajmujące się przewozami osób w Uber/Bolt. Te autka spokojnie robią po 800-1500k kilometrów i
@CREATE_USER
musisz pamiętać, że taki samochód w tamtych
- (...)
- system monitorowania ciśnienia w ogumieniu.
To mi wystarczy, by jednoznacznie skreślić "to coś" z listy wartościowych stron.
Nieprawda i naciąganie na kasę. Kamera nie
Powinna wystarczyć korekta zbieżności, a system sam wróci do normy.
Dlatego większość Polaków trzyma się starszych aut. Na nowe nas nie stać a te kilkuletnie będą droższe od napraw B piątki , albo T czwórki.
@Nofuck: To jedyny powód, Polacy kochają jeździć starymi samochodami to znana nasza cecha narodowa.