Wpis z mikrobloga

@Wingsman: Wszystko zależy od tego którą ścieżką chcesz iść. Silniki są pisane w C++ ze względu na wysoką wydajność, same gry natomiast tworzone są już C#, Lua, Python, ale też i C++.

Jeśli będziesz chciał pracować w jakiejś większej firmie to będziesz musiał się określić czy chcesz rozwijać dany silnik/wtyczki/narzędzia (jesli firma ma autorski silnik) czy wolisz programować rozgrywkę.
Pisanie silników to raczej nisza dla matematycznych i optymalizacyjnych świrów (w pozytywnym
@lord_bubus: A i jeszcze zależy czy pracujesz np. nad grą AAA czy jakąś indie. Albo na jaką platformę, na PC czy na konsolę, telefony. A tworzenie silnika to chyba najcięższa robota, i z tego co słyszałem to w tych największych firmach to nad silnikiem to nawet ludzie z doktoratami z matematyki pracują więc ( ͡° ͜ʖ ͡°)