Wpis z mikrobloga

@Piterovy: w skrajnym przypadku sonda lambda może zostać przez to uszkodzona, a co za tym idzie, silnik będzie dostawał niewłaściwą ilość mieszanki paliwowo-powietrznej, a w związku z tym komputer może zablokować działanie silnika na największym odludziu, na jakim akurat się znajdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak na serio to raz-dwa uszczelnić i mieć z głowy :) Mała usterka, bardziej przeszkadza, niż robi faktyczną szkodę, ale na
@biskup2k: spodziewałbym się, że na długo przed awarią katalizatora komputer po prostu odmówi uruchomienia pojazdy, ale możliwe, że masz rację :) Wtedy faktycznie byłaby to droga zabawa.
  • 0
@Majku_
@biskup2k
To jednak nie było do EGR podłączone a do górnej części pokrywy silnika. Lepiej to czy gorzej? Mam wrażenie, ze lepiej mi się zbiera teraz i na postoju mniej telepie. Ale może to placebo xD
@Majku_: Akurat pewnie wcześniej zapali się check z informacją o problemie z regulacją składu mieszanki albo wydajnością katalizatora. Chyba jedynie widziałem że jedynie w przypadku braku płynu adblue samochód może się nie uruchomić. W innych przypadkach to co najwyżej wejdzie w tryb awaryjny albo zacznie odcinać paliwo od cylindrów na których wypadają zapłony.

podłączone a do górnej części pokrywy silnika.


@Piterovy: Odma. Jak była odłączona to silnik mógł ciągnąć niemierzone