Mirki, reklamował ktoś może coś od Logitecha w Euro? Od dwóch tygodni status zgłoszenia się nie zmienia, ciągle jest w weryfikacji. Czy to normalne? Ja rozumiem że w obecnej sytuacji to się wydłuża ale oni chyba nawet nie zajrzeli do tej klawiatury od 2 tygodni XD #eurortvagd #logitech #pytanie #gwarancja #klawiaturamechaniczna #pcmasterrace
@southless: jaki miałeś problem? u mnie spacja wciskała się podwójnie a nawet potrójnie poza tym parę miesięcy temu rozpadły mi się sluchawki też od logitecha (wcześniej też były na naprawie gwarancyjnej), nigdy więcej ich produktów XD
@kolczan_prawilnosci: Długo. Jak robiłem RMA zasilacza firmy z żaglowcem w logo, to w dwa tygodnie dostałem nową sztukę z CHIN. Tak to jest, jak trzeba załatwiać RMA przez pośrednika typu Euro. Najlepiej zawsze bezpośrednio u producenta. Właśnie czekam na nowy wentylator Noctua, bo w starym brzęczał silniczek z 10 cm odległości xD
@kolczan_prawilnosci: dosłownie to samo, wróciło z połamanymi klawiszami i cały numpad teraz klika podwójnie. Straciłem nerwy, yebac logitecha i ten śmieszny sklep.
@kilo_wody_pod_stopa: akurat nie mogłem znaleźć paragonu więc zostało mi pośrednictwo euro, gdybym wiedział że tyle to będzie trwać to bym poszukał go lepiej XD
@kolczan_prawilnosci: ogólnie Logitech to szajs i nie polecam, każdy sprzęt od nich się sypie i ich gówniany serwis skutecznie odstrasza od reklamacji.
@kolczan_prawilnosci: Nie masz możliwości się upomnieć jakoś? Serwis Logitecha obsługuje firma Fixit, korzystałam kilka razy i zawsze działała bardzo sprawnie.
@kumkaaa: dbam o swój sprzęt, g413 padł po 8 miesiącach, słuchawki po 14, myszka to już szkoda strzelić ryja. Dla porównania mój rival ciągnie już 3 rok i nic, nawet scroll żyje mimo że używam go przeciągania ekranu w mobie. A serwis to porażka, opakowanie wracało jakby je otwierał jakiś napalony dzieciak, sprzęt usyfiony, klawiatura połamane klawisze i wciśnięte na chama na odwrót. Kiedyś może mieli jakość, teraz to padaka.
@kumkaaa: bezpośrednio do logitecha to chyba nie bo nie dali mi żadnego numeru RMA, jak kiedyś wysyłałem im bezpośrednio słuchawki do naprawy to rzeczywiście przebiegło to ekspresowo więc myślałem że i tym razem będzie tak samo :/
@kolczan_prawilnosci: Ja teraz wszystkie skanuje i do chmury. Ogólnie ostatnio dostałem z Euro AIO za 500PLN, ku*wa z pogiętą chłodnicą. 30 min się dziwiłem dlaczego otwory na wentylatory się nie pokrywają, a cała chłodnica była wygięta w lekki łuk. Opakowanie było fabrycznie zamknięte, z folią. Dobrze, że kupowałem z dostawą, to od razu poszedł zwrot i kasę odzyskałem.
@kolczan_prawilnosci: To ja bym cisnęło Euro, bo możliwe, że to ich wina ;) W sklepach często olewają te reklamacje, a później się wszyscy na serwis rzucają :P Mam nadzieję, że Ci szybko to ogarną!
Od dwóch tygodni status zgłoszenia się nie zmienia, ciągle jest w weryfikacji.
Czy to normalne? Ja rozumiem że w obecnej sytuacji to się wydłuża ale oni chyba nawet nie zajrzeli do tej klawiatury od 2 tygodni XD
#eurortvagd #logitech #pytanie #gwarancja #klawiaturamechaniczna #pcmasterrace
poza tym parę miesięcy temu rozpadły mi się sluchawki też od logitecha (wcześniej też były na naprawie gwarancyjnej), nigdy więcej ich produktów XD