Wpis z mikrobloga

#pocztapolska

W skrócie dostałem awizo powtórne (nie było pierwszego) 3 dni po dacie, do której mogłem odebrać przesyłkę, co ciekawe sam dokument wygenerowany 2 dni po 'terminie ważności' przesyłki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślicie, że jest sens składać reklamacje, PP w jakiś sposób je podejmuje?
LubiePoczytacGlupoty - #pocztapolska

W skrócie dostałem awizo powtórne (nie było p...

źródło: comment_1598700633W8egrvsZUs1ThzrgWE3baQ.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sprawdzałeś numer w śledzeniu? Może przesyłka była już 2 razy awizowana, ale ktoś przy zwrocie zrobił babola i wydrukował zawiadomienie powtórne jeszcze raz i poszło do skrzyneczki. Wtedy nie ma sensu składać reklamacji, druga sprawa - problem jest taka, że klientem jest w tym przypadku nadawca i to on może składać reklamację (ty ewentualnie skargę).
  • Odpowiedz