Wpis z mikrobloga

#bmw #e60 #e39
Miał ktoś styczność z silnikami n52b25, n52b30 i mógłby porównać je do m54? Rozmyślam nad zakupem auta z silnikiem n52, ale jest to dla mnie kosmos. Użytkował ktoś ten silnik, ma jakieś bolączki, kosztowne naprawy? Typowy serwis wychodzi dużo drożej jak w m54?
  • 10
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Reynald: po pierwsze b25 problemy z głowicą, wadliwe tłoki, wadliwe pierścienie, popychacze nie dostają odpowiednie ilości oleju i zaczynają klepać/cykać, lubi sobie pociągnąć oleju przez co później padają katalizatory, lubi sobie nierówno pracować/trząść
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Reynald: tych problemów nie przeskoczysz, wyjdą tak czy siak. Znajomy w pracy mimo odradzania mu tego silnika kupił e91 z przebiegiem chyba 160k km. Po pół roku udało mu się już wymienić cały rozrząd z popychaczami i pompą wody. Katalizatory wyrzucają błędy, zdziwiony że mu znika olej A wycieku nie ma, popychacze nie klepały może z miesiąc czasu. Jako bonus mogę powiedzieć że skrzynie biegów też już wymienił
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Reynald: sam szukałem dla siebie e92 najpierw 325 później 330 a na samym końcu już 330 z n53 i też dałem sobie spokój. Znając siebie temat wróci za rok dwa
  • Odpowiedz
@baNicja: ja całe życie broniłem się przed dieslami, ale chyba zostaje e60 z m57 bo ich jest 70%. Podoba mi się ten samochód, ale z drugiej strony boję się, że więcej w niego włożę niż jest warte. Szkoda gadać co bmw zrobiło z silnikami w tamtych latach, no ale kto by tym się przejmował gdy kupował nowe.
  • Odpowiedz