Wpis z mikrobloga

Pijcie że mno kompot!!

#chwalesie bo skończyłem maszynę nad którą spędziłam ostatnie 2 lata - projekt #kcrmonsterbike jest na finiszu ( ͡ ͜ʖ ͡)

2 lata temu nie wiedziałem nic o pojazdach elektrycznych i #ebike ani o #projektowanie w #inventor
Przez ten czas przyswoiłem tony wiedzy i zaprojektowałem w pełni maszyne na której dzisiaj miałem okazję polatać i to dosłownie.
Sprzęt idzie jak oszalały a ponad 12,5kW mocy powoduje że robi to ze zadziwiającą lekkością.

Ogólnie gdyby nie uszy to mój uśmiech 3x by glowe okrążył :)

Pozostaje mi wzmocnić kilka elementów, dołożyć hamowanie silnikiem + regen i nie zejdę z niego póki się nie rozleci ;)

Chcąc się podzielić moja radością robię #rozdajo dla jednej osoby na wybrany trunek do 100 zł (po za zielonkami) losowanie będzie jakoś jutro pod koniec dnia :)

Dla zainteresowanych - cały postęp można prześledzić na tagu #kcrmonsterbike

- Vmax na obecnym przełożeniu to 63 km/h a moment na kole to ponad 400Nm
- bateria 52Ah ale zasiegu jeszcze nie testowalem

Polecam ogólnie działać i realizować swoje pomysły. Satysfakcja i radość powoduje że jestem szczęśliwy jak mało kiedy :)

Ig - kcrebikes
YT - kcrebikes

pzdr
swecymjeplendzo - Pijcie że mno kompot!! 

#chwalesie bo skończyłem maszynę nad którą...

źródło: comment_1598383447O5ISnMMX7DIjDNRBkvmn6p.jpg

Pobierz
  • 395
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@CheSlaw: @patrol798: ja widzę że koła są moto i hamulce też hydraulika, nie wiem nad czym wy tutaj jeczycie to nie jest najmocniejszy rower w PL bariera 20kW została przekroczona już i chłopak jezdzi na codzień tym także on poprostu zbudował mocnego ecrossa, natomiast to że wszystko zaprojektował i praktycznie samemu złożył to inna sprawa sam budowałem swojego ebike i to kupa czasu żeby pasowało

@swecy_mje_plendzo:
  • Odpowiedz
@doodcinki kto jęczy? Coś ci się pomieszało. Zadałem pytanie do właściciela i użytkownika roweru czy hamulce od roweru dają radę przy takich prędkościach i masie. Twoje rozmyślenia są tu na nic.
  • Odpowiedz
@CheSlaw to nie są koła rowerowe. Szprychy są bardzo grube i zaplatanie jak w motocyklu. Nic się nie ma prawa tutaj stać. Łańcuch też nie jest z roweru tylko motocyklowy
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@swecy_mje_plendzo: gratsy Mirku. Co do homologacji - może spróbuj się skontaktować z jakąś uczelnia w tej sprawie lub innym miejscem gdzie oficjalnie bawią się w takie konstrukcje - mają tam pewnie sporo doświadczenia w tym temacie i może nawet w przyszłości udałoby się zarejestrować go na badawczych na czas testów (bo to już w sumie bardziej motor elektryczny aniżeli rower, bez pewnych modyfikacji konstrukcyjnych i tak pewnie na obecnym etapie
  • Odpowiedz
  • 1
@swecy_mje_plendzo mega kozak. Gratulacje!
Zobacz, czy jak siadasz na niego i ugnie sie troche zawias, to czy lancuch nie jest napiety za mocno. No i wywal od razu ta stacyjke (a potem sobie gdzies przenies ewentualnie), bo jedna nieprzewidziana sytuacja i bol moze byc.
  • Odpowiedz
@swecy_mje_plendzo: fajny projekt, tylko, że to nie jest e bike a motor elektryczny. Mam problem z takimi projektami. Z jednej strony fajnie, ludzie się bawią, też bym chętnie pojeździł, z drugiej strony mam pewny dysonans. Masz pojazd o masie motocykla, o mocy motocykla a hamulce i zawieszenie rowerowe. Rowery są przygotowywane pod konkretną masę rowerzysty + roweru, zwykle jest to 120 kg, komponenty też są do takich mas przygotowanych. Mając
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@doodcinki: @wisnia6666: Fakt szprychy są mocniejsze. Łańcuch może też. A rama? Jest jeszcze temat psychologicznego podejścia innych kierowców na drodze bo dla innych nadal wyglądasz jakbyś jechał na rowerze przez co inni kierowcy nie będą się spodziewać przyspieszeń czy prędkości jakie będzie osiągał ten pojazd.
  • Odpowiedz